Facebook testira naplaćivanje poruka
Facebook je saopćio kako je počeo s testiranjem sistema za naplatu poruka koje se šalju osobama koji su van kruga Facebook 'prijatelja' određenog korisnika. Radi se o još jednoj ideji iz marketinške Facebook lepeze, kojom ova socijalna mreža pokušava naplatiti svoju popularnost.
Cijena slanja ovakve poruke iznosila bi jedan američki dolar.
Kako su istakli, „odrediti finansijski trošak pošaljiocima poruka mogao bi biti najefektivniji način da obeshrabrimo neželjene poruke (spam) i omogućimo slanje samo relevantnih i korisnih informacija“.
Korisnici i danas mogu slati poruke osobama koje nisu u njihovom krugu prijatelja, ali te vrste poruka uglavnom završe u folderu imena 'Other' (Drugo). Opcija će biti omogućena samo za privatne korisnike, te firme neće moći 'spamovati' ponudama i na Facebooku.
Trenutno se sistem testira na određenoj
grupi korisnika u Sjedinjenim Američkim Državama. Facebook je prethodno
testirao odvojenu uslugu koja će omogućiti korisnicima da za sedam dolara promoviraju svoje postove, i učine ih vidljivijim
na mreži, piše Wall Street Journal.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.