Facebook će nas pratiti oglasima - posvuda
Najveća svjetska društvena mreža radi na razvoju oglašavanja za mobilne uređaje koje će biti temeljeno na vašoj lokaciji. Moglo bi biti korisno, ali i jezivo.
Novi način oglašavanja već je nekoliko mjeseci u testnoj fazi, piše Bloomberg, a prenosi Tportal.hr. Facebook očito računa na njega kako bi uhvatio priključak u brzorastućem tržištu mobilnog oglašavanja.
Očekuje se da će vrijednost tog tržišta samo u SAD tokom ove godine porasti za 80 posto, na 2,61 milijardi dolara. Polovicu zasad drži Google.
Cilj je oglasima pronaći ljude u trenutku kad su najbliži donošenju odluke o kupovini. U aplikacijama koje prate lokaciju korisnika vidi se stoga ogroman potencijal, između ostalog i zato što mogu ih mogu izravno navesti do proizvoda ili usluge u blizini.
Trenutno, mobilno oglašavanje pojavljuje se u obliku priča u News Feedu, zajedno s postovima korisnikovih kontakata. Oglasi se pojavljuju i na prijenosnim uređajima i na kućnim računarima. Usto, Facebook već omogućava isporuku oglasa na osnovu poštanskog broja, što mu je donijelo nevolje s regulatorima zaduženim za privatnost podataka.
Facebook je dio onog što sprema već pokazao ključnim klijentima u aprilu ove godine. Zanimanje za oglase namijenjene isključivo mobilnim uređajima bilo je, navodno, značajno. Kada ćemo vidjeti prve takve oglase, nije objavljeno.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.