Fabrica sada, Fabrika prije 16 godina
Italijanska kreativna agencija Fabrica podigla je ove sedmice svijet na noge lansiranjem globalne Benettonove kampanje UNHATE, u okviru koje su urađeni posteri na kojima se ljube vodeći svjetski politički lideri. Čini se da su u ovom masovnom ljubljenju nekako najbolje prošli francuski predsjednik Nicolas Sarkozy i donedavni italijanski premijer Silvio Berlusconi. Oni se barem ljube sa njemačkom kancelarkom Angelom Merkel, dok se svi ostali lideri (muškarci), ljube jedan s drugima, komentira portal Media Marketing.
Vatikan je potom urlao kako je to poniženje za Svetog Oca koji je na plakatu prikazan kako se ljubi s imamom Ahmedom el Tayyebom iz Egipta. Uglavnom, svi lokalni, regionalni i svjetski mediji su ovoj kampanji posvetili svoje vrijeme i prostor.
Igor Arih je, govoreći o dinamičkom marketingu u razgovoru objavljenom na istom portalu, kazao da u komuniciranju treba gađati jednog, da bi pogodio 100. Benetton je prije dva dana postavio svega par plakata u cijelom svijetu i pogodio milijarde ljudi.
Ono što je italijanska Fabrica uradila sada, to je sarajevska dizajnerska grupa Trio, predvođena Bojanom Hadžihalilovićem, iz koje će, odmah zatim, nastati kreativna agencija Fabrika Sarajevo, uradila prije 16 godina, konstatira urednik Media Marketinga.
Dizajnirajući 1995. godine naslovne strane za ljubljansku Mladinu, Trio je napravio dvije naslovnice koje su djelovale vrlo šokantno. Na jednoj se ljube Milošević i Tuđman, a na drugoj Butros Butros Gali, generalni sekretar Ujedinjenih Nacija, ljubi Miloševića u stražnjicu. Ima tu samo jedna razlika. Iz Italije je otišla poruka svjetskim liderima, koji su u zavadi, da se ne mrze, već da počnu da se vole. Trio je ilustrirao ljubav koja je postojala. I Tuđman i Gali su voljeli Miloševića.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.