Epilog: 2.2 miliona pregleda u samo 48 sati

Radiosarajevo.ba
Epilog: 2.2 miliona pregleda u samo 48 sati


Kompanija Nike je virlnim oglasom u kojem nastupaju Tiger Woods i glas njegovog pokojnog oca, u samo 48 sati dosegla 2.200.000 pregleda.

U prva dva dana dobili su preko 6700 komentara i 40 parodija, što im je donijelo dodatnih 200.000 pregleda, prenosi sonce.net.

Kritičari su ovaj oglas ocijenili kao iskorištavanje mrtve osobe i preusmjeravanje pažnje javnosti nakon seksualnog skandala Tigera Woodsa. Gedatelji su u komentarima prije svega posavljali pitanje šta je Nike ovim oglasom koji je na granici dobrog ukusa, htio postići.

Odgovor je jasan - Nike je htio postići medijsku pažnju i u tome je u potpunosti uspio.

Raklamu i autorski komentar naše suradnice pogledajte ovdje:
Zrinka Bralo: Tigre – ma mislim stvaaarno!!! (VIDEO)

radiosarajevo.ba

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Najnovije