Elon Musk rekao da ovo mrzi, a Tesla je na to potrošila više od 11.500.000 KM
Pred Teslom je burno razdoblje, obilježeno značajnim padom vrijednosti dionica i sve većim izazovima.
Unatoč averziji Elona Muska prema oglašavanju, Tesla je ipak pribjegla tome kao sredstvu za povećanje prodaje, trošeći milione u tom procesu.
"Mrzim oglašavanje", objavio je Musk u objavi još iz 2019. godine, izražavajući svoje gađenje prema promotivnim kampanjama. Unatoč tome, Teslini troškovi oglašavanja porasli su na 6,4 miliona dolara u SAD-u 2023. godini, što je oštra suprotnost u odnosu na 175.000 dolara potrošenih prethodne godine.
Shamso 69 iz Brkova: Bilo je gadno biti Hercegovac u Zagrebu. Muzičari su populisti kao političari
Oglasi za Teslin Model Y pojavili su se na platformama kao što su Meta i Google, s ciljem privlačenja potencijalnih kupaca na konkurentnom tržištu. Firma se suočava s oštrom konkurencijom entuzijasta hibridnih vozila i poticajima koje nude konkurentske tvrtke poput BMW-a.
Musk je nevoljko pristao istražiti oglašavanje nakon prijedloga sastanka dioničara, priznajući potrebu da se proširi Teslina privlačnost. Pokušat ćemo malo reklamirati i vidjeti kako će to ići, priznao je Musk, odgovarajući na zabrinutost koja se pojavila oko Teslinog imidža među imućnijim potrošačima koji traže sportskije opcije.
Budući da su investitori sve nestrpljiviji zbog Teslinog učinka i internih turbulencija, budućnost firme ostaje neizvjesna. Unatoč medijskim upitima, Tesla još nije dala odgovor o svojoj povećanoj oglašivačkoj kampanji, piše Zimo.hr.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.