Deda Mraz dariva bogatu djecu, UNICEF siromašnu
Pretpraznično vrijeme obično znači hrpu reklama koje ciljaju u konzumerističke strasti svih nas, ali je UNICEF u Švedskoj imao drugačiju ideju.
U njihovom reklamnom spotu, glavni lik je zločesti kapitalistički Deda Mraz koji, kako sam kaže, "ne poklanja djeci u siromašnim zemljama". UNICEF je ovim u doba godine kad se dičimo vlastitom rastrošnošću podsjetio na djecu Afrike i ostalih siromašnih kutaka naše planete koji za poklone ni ne znaju. Štaviše, oni nemaju hrane ni lijekova i nerijetko umiru prije napunjenih 5 godina.
Reklama završava kratkom porukom: "Mi idemo i tamo gdje Djed Mraz ne dolazi". UNICEF podsjeća da svako može pomoći djeci u siromašnim zemljama, kroz svoje uplate UNICEF-u ili bilo kojoj drugoj organizaciji koja pomaže ugroženoj djeci.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.