Da li ste primijetili promjenu na Twitteru?
Godinama, tviteraši su navikli na to da, kada im se dopadne nečiji tvit, kliknu zvjezdicu kako bi označili da im se sviđa.
No, Twitter je odlučio da ovaj koncept suviše zbunjuje, pa su zvjezdicu pretvorili u like (zvuči poznato?) i zamijenili su je srcem.
Ovo je dio veće kampanje Twittera da prošire, kako navode, "privlačnost" ove socijalne mreže.
Twitter je posebno popularan među novinarima i tech elitom, ali zaostaje mnogo za Facebookom kada je riječ o tzv. svakodnevnim korisnicima. Twitter koristi oko 320 miliona osoba, dok je na Facebooku vrtoglavih 1,5 milijardi korisnika...
Ovo je podatak koji se ne sviđa Wall Streetu, koji želi da Twitter zarađuje profit poput Facebooka, a ne da bude finansijski gubitaš.
Twitter je stoga pokrenuo brojne promjene, kao što je tab "moments" koji prikazuje kolekciju tvitova o novim pričama i opciju „dok niste bili tu“ koja vam prikazuje najzanimljivije tvitove dok niste bili online.
No, tviteraši nisu bili zadovoljni, i od jučer se žestoko šale na novu promjenu:
Pretty happy everyone else on Twitter is talking about the star wars as well
— David Zhou (@dz) November 3, 2015
I've learned 3 things from Twitter: 1) People hate change. 2) People accept change. 3) We'll all be dead in 100 years and no one will care.
— Matt Novak (@paleofuture) November 3, 2015
ironically, twitter didn’t use its OWN NEW FEATURE — polls — to learn that no one wants hearts
— Chris Ziegler (@zpower) November 3, 2015
Retweets to be renamed pokes
— James Cook (@JamesLiamCook) November 3, 2015
what's ❤️ got 2 do, got 2 do w/ it
what's ❤️ but a 2️⃣✋emotion
what's ❤️ got 2 do, got 2 do w/it
who needs a ❤️ when a ⭐️ can't be broken⁉️
— SarahNicolePrickett (@snpsnpsnp) November 3, 2015
.@Twitter we’re glad you had a change of heart. We like you even more!
— American Heart Assoc (@American_Heart) November 3, 2015
Pratite forum portala Radiosarajevo.ba - registrirajte se, komentirajte, predlažite teme!
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.