Cosmopolitan i dalje najprodavaniji časopis
Prodaja časopisa u SAD-u opala je za 10 posto u prvoj polovini 2012. godine, a Cosmopolitan je još uvijek najprodavaniji časopis, prenose agencije.
Pad tražnje je primjetniji kod kupovine na kioscima nego u pretplati, koja obično ide uz popust, što ukazuje da Amerikanci još budno paze na svaki dolar.
Ako se uzme u obzir i pretplata, ukupna prodaja je otprilike negdje na istom nivou kao prošle godine.
Prodaja pojedinačnih primjeraka časopisa na kioscima i u drugim prodavnicama iznosila je 26,4 miliona za prvih šest mjeseci 2012., u odnosu na 29,1 milion u istom periodu prošle godine.
Od časopisa se još uvijek najbolje prodaje Cosmopolitan, iako je i njegov tiraž opao za gotovo 16 posto na 1,4 miliona. Prodaja ostalih časopisa na listi 25 najprodavanijih također je u padu, a izuzetak su samo ćasopisi za porodicu i žene Family Circle i Woman's Day.
Najviše je pala prodaja časopisa programa za mršavljenje Weight Watchers - za gotovo 28 posto.
Prodaja časopisa pada zbog toga što ljudi pažljivije troše novac u nestabilnoj ekonomskoj situaciji, ali i zbog dostupnosti besplatnih sadržaja na internetu, ponekad i na internet stranicama istih tih časopisa.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.