Bundesligaši u borbi za klikove
Golman njemačke reprezentacije Manuel Neuer je svoj odlazak iz Shalkea najprije objavio na Facebook-u, Bastian Schweinsteiger virtualne platfome koristi kako bi se sa fanovima kladio u rezultate utakmica Bundeslige. Sve više klubova preko socijalnih mreža fanovima nudi i neobične slike iz svlačionica. Van stadiona je njemačka Bunesliga za sebe otkrila i druge terene – drušvene mreže Facebook, Twitter. Njih u međuvremenu koristi skoro svaki klub.
„Facebook je šetalište svijeta. Danas se više ne postavlja pitanje da li ih neko koristi ili ne“, kaže Stefan Mennerich, direktor za medijsko pravo i nove medije u Nogometnom klubu Bayernu iz Münchena, prenosi Deutschew Welle.
Šef jedne njemačke PR agencije koja je provela studiju o zastupljenosti internet ponude njemačkih prvoligaša, kaže da je ona bolja od ponude koju imaju neka preduzeća koja posluju na njemačkoj berzi.
Ispred svih prednjači Nogometni klub Köln. „Vrlo nas raduje da naše aktivnosti na socijalnim mrežama nailaze na odjek, jer nam je vrlo bitna razmjena mišljenja sa fanovima“, kaže opunomoćenik za medije u kelnskom klubu, Tobias Schmidt, piše Deutsche Welle.
Marketing preko društvene mreže
Klubovi često koriste Facebook i ostale društvene mreže za spontane akcije. Tako je Nogometni klub Köln na utakmicu protiv Bochuma, u aprilu 2010. godine, spontano pozvao sve putnike koji nisu mogli odletjeti sa aerodroma zbog vulkanske prašine iz Islanda. „Do većine smo došli preko Facebooka i Twittera. Došlo je oko 300 ljudi“, kaže Schmidt. Bayern je jednom fanovima poklonio šalove jer su preko mobilnih telefona potvrdili svoj dolazak na stadion. Takve akcije mogu međutim brzo postati skupe, ako se uzme u obizr da samo Bayern ima oko 1,9 miliona fanova na Facebooku.
Pored igrača i fanova, drušvene mreže koriste i treneri u Bundesligi. Još tokom obavljanja trenerske funckije u Schalkeu, Felix Magath je često koristio Facebook i Twitter, čime je privukao pažnju fanova i javnosti. Nedavno je Shalke, kao posljednji klub u Budnesligi, startovao svoju prezentaciju na Facebook-u. Ovaj klub je preuzeo stranicu svojih fanova i za to poklonio 50.000 eura u humanitarne svrhe.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.