Brzina kao instalacija u javnom prostoru (FOTO)
Radiosarajevo.ba
Za najnoviju reklamu firme UPS Express Delivery, poznata i nagrađivana reklamna agencija iz Jakarte, Ogilvy & Mather, odlučila je zaboraviti na bilborde i city lightove. Oni su svoju reklamnu kampanju napravili u vidu instalacija u javnom prostoru, a radi se o perfektno urađenom prikazu brzog pokreta, iako figura stoji mirno.
Efekat pokreta dobijen je sastavljanjem hiljada malih drvenih dijelova od kojih je na kraju sačinjen lik u žurbi.
Ideja je 'potpomognuta' već postojećim radom njujorškog umjetnika Ryana Johnsona, iz 2007., ali se tim koji je radio na kampanji, a predvođen Garyjem Caulfieldom i Millaty Ismailom, može pohvaliti time da mu je našao savršenu primjenu.
Evo reklame za UPS i Johnsonovog originala:
radiosarajevo.ba
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.