Svemogući ljetni hit: "Despacito" pomogao oporavak jedne zemlje nakon bankrota
Naime, nakon što su Luis Fonsi i Daddy Yankee objavili ovu pjesmu, turističko zanimanje za Portoriko poraslo je za 45 posto, samo jer je spot sniman u ovoj državi, prenosi list Un Nuevo Dia.
Oni dodaju da su, nakon što je uz spot objavljen i snimak koji pojašnjava kako je nastala pjesma i fraza "Ovako to radimo u Portoriku", napravili pravo čudo, te spektakularne turističke lokacije učinili pravom atrakcijom.
Turistički operateri širom Portorika počeli su da uvrštavaju lokacije iz spota u svoje ture, a među njima se nalaze svakako klub La Factoria u San Huani i La Perla sektor.
Na ovakve vijesti reagova je i Luis Fonsi, autor pjesme, koji je na instagramu napisao da je "pravo zadovoljstvo čitati ovo u internacionalnim medijima, te da je Portoriko pravi protagonista i u pjesmi i u videu". On se također zahvalio svim koautorima pjesme i spota, koji su učinili da samo na YouTube-u pjesmu za pet mjeseci preslušaju dvije i po milijarde ljudi.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.