Madonna ima novi imidž i fanovi su zabrinuti za njeno zdravlje
Nakon četiri godine, Madonna (61) je napravila comeback sa novim albumom "Madam X". U duhu novog albuma, ona je lansirala i svoj novi outfit koji je, u najmanju ruku, diskutabilan.
Koža, kravate i crno-crvene koloritne kombinacije preovladavaju u Madoninom odabiru fashion komada u posljednje vrijeme, ali modni detalj koji je u startu obilježio ovu njenu fazu nametnuo se fensi povez za oko.
Kraljica popa, koja je uvijek bila pobunjenica u pogledu stila, muzike i stavova, sad pokušava da gusarski fazon iznese kao novi modni trend.
Povez je nosila u spotu za pjesmu Medellín s novog albuma, ali po Madonninom Instagram nalogu, reklo bi se da ona ovaj "asesoar" nosi svakodnevno.
Baš kao što je svojevremeno šokirala zlatnim navlakama za zube.
Korisnici Twittera su zbunjeni Madoninim povezom za oko, ali i zabrinuti za njeno zdravlje, jer Madonna očigledno nije svjesna da može da se povrijedi noseći povez? Osim toga, da li je sve ok s njenim okom?
Korisnici Twittera se nadaju i da Madonnin najnoviji stajling neće postati trend. Komentari su se nizali jedan za drugim, a među njima našao se i jedan malo oštriji koji govori o tome da "Madonna više ne može da započinje modne trendove, jer današnji klinci ni ne znaju ko je ona".
Među komentarima su se našli i hc Madonini fanovi, koji su stali u njenu odbranu - po njima je ovaj povez zapravo i vrlo praktičan za žene, jer gle više ne morate da šminkate oba oka i razmišljate da li su vam obrve ujednačene(...).
No, možda to uopšte nije Madona.
Njen novi album zasnovan je na alter egu Madame X koja je “tajni agent, putuje svijetom, mijenja identitete, bori se za slobodu, donosi svjetlost na mračna mjesta". Ono što je sigurno je to da Madonna novim izgledom sigurno neće doneti svjetlost u svijet mode, piše Noizz.rs.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.