Tesla debituje na IFA 2022 sa QLED televizorima, robot usisivačima i mnogim drugim proizvodima
Od premium serije bijele tehnike i impresivnih QLED televizora, sve do ličnih, nosivih prečišćivača vazduha i robotskih usisivača, Tesla štand na IFA 2022 sajmu je prepun interaktivnih eksponata koji pokazuju kako tehnologija nije rezervisana samo za privilegovanu manjinu, već dio svakodnevice svih nas.
Na jednom od najvažnijih svjetskih tehnoloških događaja, kompanija će na 220 m² prostora izložiti svoje najbolje proizvode i pružiti svim posjetiocima ekskluzivno, interaktivno i zabavno iskustvo.
Inovacije u tehnologiji Tesla klima uređaja u 2022.
Usljed rekordno visokih temperatura svakog ljeta, ulaganje u klimatizaciju je sjajna ideja. Tesla proizvodi klima uređaje sa nizom korisnih karakteristika, od svježeg i čistog vazduha, do odličnih performansi, niske potrošnje energije, brzog hlađenja, vrhunskog samoodržavanja i zaštite životne sredine.
Žuta traka ispred SCC: Pogledajte prve fotografije s mjesta događaja nakon tučnjave
Tesla klima uređaje također karakteriše moderan, elegantan i jednostavan izgled, što čini da se odlično uklope u svaki enterijer, bez obzira na dizajn.
Nova, dinamična SDA linija
Ponekad male stvari čine veliku razliku, a u Tesla slučaju se to odnosi na male kućne aparate. Jedan od najvažnijih dodataka portfoliju kompanije ove godine, Tesla SDA asortiman predstavlja potpuno novu liniju efikasnih i modernih uređaja, kreiranih da odgovore novim zahtjevima tržišta i da ispune sve potrebe savremenog doma.
Tiha i laka tehnologija čišćenja
Štand naše kompanije pretenduje da bude jedan od najčistijih tokom IFA 2022, zahvaljujući potpuno novoj liniji usisivača, koje karakteriše unaprijeđeno tiši rad, bez ikakvog gubitka performansi. Sa antibakterijskim, perivim HEPA filterom (tehnologija visokoefikasnih, apsorbujućih čestica), ovi usisivači pomažu u hvatanju finih čestica prašine i efikasno čiste svaki dio kuće.
Kada je riječ o automatizovanom čišćenju, Tesla roboti koriste inovativnu lasersku tehnologiju, koja skenira i mapira okolinu kako bi kreirala personalizovani plan čišćenja, čineći kućne poslove lakšim nego ikada.
Tesla predstavlja novu liniju QLED televizora
Tesla QLED TV donosi potpuno novo iskustvo gledanja televizije. Kako iz kompanije poručuju: "Nakon prvog gledanja, povratak na staro više neće biti opcija".
Tesla QLED TV nudi više od milijardu boja i može se pohvaliti širokim spektrom opcija za razonodu direktno u vašem domu – drugim riječima, kreiran je da vas zabavi. Ovo je najsjajniji Tesla TV do sada, sa odličnim kontrastom, živopisnim scenama i odličnom reprodukcijom boja, što omogućava kupcima da jasno vide svaki detalj.
Onyx serija za vrhunsko pranje i nauka iza tehnologije dvostrukog invertera
Posjetioce također očekuje potpuno novo iskustvo pranja i sušenja veša zahvaljujući Tesla Onyx seriji. Pod sloganima glavnih karakteristika "Čisto i bezbjedno" i "Njega parom", Tesla će predstaviti karakteristike Hygiene Pro sistema koji veš održava čistim i potpuno dezinfikovanim.
Za kraj, kompanija sa ponosom predstavlja svoju modernu tehnologiju dvostrukog invertera koja omogućava korisnicima da precizno podese odgovarajuću temperaturu frižidera. Ova inovacija značajno pomaže u smanjenju potrošnje energije i nivoa buke. Na IFA sajmu biće predstavljeni i frižideri i zamrzivači sa najnovijom tehnologijom hlađenja koja održava temperaturu u frižideru zahvaljujući ugrađenom metalnom panelu na zadnjoj strani.
Razvijena od strane Comtrade Distribucije, sa sjedištem u Beogradu, Srbiji, Tesla je jedan od najbrže rastućih brendova na regionalnom tržištu kućnih aparata. Njegova misija je da razvije i ponudi tehnologiju koja zadovoljava potrebe potrošača, čini njihov život lakšim i zabavnijim, i obezbjeđuje efikasniju i jednostavniju svakodnevicu.
Tesla portfolio pokriva skoro sve segmente potrošačke elektronike, uključujući televizore, moderne mašine za pranje veša, pranje suđa, šporete, rerne, ploče za kuhanje, nape, klima uređaje, prečišćivače vazduha i male kućne aparate.
Tesla brend velikom brzinom proširuje ponudu novim grupama proizvoda, pažljivo prateći tržišne trendove kako bi se predvidjele potrebe i želje potrošača.
Sa trenutnim prisustvom u više od 15 zemalja Evrope i tendencijom rasta i širenja na više regiona i tržišta, cilj kompanije je nastavak širenje na evropskom i svjetskom tržištu.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.