Senad Blekić, osnivač brenda BH Food: Najvažnije je ne odustati na preprekama
Rad na recepciji hotela, "second hand" dućanu, pranje tanjira, informatika, naftna industrija, sve je probao, ništa mu nije bilo teško samo da bude uposlen i finansijski neovisan.
Prije 10-ak godina vratio se u BiH, najprije se bavio nekretninama, dok mu nije sinula ideja da započne posao u poljoprivredi.
"Nisam imao nikakvog iskustva u ovoj oblasti, ali volim izazove u životu. A najveći izazov je činjenica da se tržište voća i povrća BiH procjenjuje na 511 miliona eura, od čega dvije trećine otpada na uvoz. Poljoprivreda me interesovala, uz to tražio sam način da budem socijalno odgovoran i društveno koristan. Činilo mi se da postoji potencijal za proizvodnju i upošljavanje ljudi", prisjeća se Blekić kako je krenuo u biznis.
Naredni korak je bilo osnivanje kompanije BH Food: Okupio je najbolje stručnjake iz branše, kupio mehanizaciju, sklopio ugovore, uložio novac i već pet godina proizvodi organski uzgojeno povrće koje se svježe i spremno za upotrebu pakuje u vrećice, te prodaje u marketima.
"Najvažnije je bilo ne odustati na preprekama koje se neminovno pojavljuju. Mnogo puta sam pao, ali imao volju da ustanem. Ovo je važno naročito u biznisu jer mnogi očekuju brzu zaradu", govori Blekić.
BH Food danas radi za McDonalds u BiH, snabdijeva tržne centre svojim proizvodima, izvozi u Crnu Goru, uskoro i u Srbiju, pored 15-20 svojih proizvoda bavi se i distribucijom više od 100 tuđih poljoprivrednih proizvoda.
"Počeli smo sa tri radnika 2010. godine, a danas imamo 20 zaposlenika i 10-ak kooperanata. Morali smo praviti kompromise koji nam nekada nisu išli u korist, sve da bi kasnije ubrali plodove svog rada. Tek nakon pet godina napornog rada BH Food posluje pozitivno, ali isplatilo se", kaže Blekić i dodaje kako planiraju proširenje asortimana na 40 vlastitih proizvoda.
Još jednom naglašava kako je bitna upornost u poslu.
"Suočavali smo se sa problemima, ali nismo nikada izgubili entuzijazam niti prestali biti pozitivni. Nismo željeli odustati, a to je ono što našem mentalitetu često nedostaje. Mnogo ljudi odustane upravo u tom procesu, ali bitno je udružiti se s ljudima koji dijele vaše vizije, koji su pozitivni. I po mogućnosti – bolji od Vas", kaže Senad Blekić, osnivač brenda 'BH Food'.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.