Ajla Hadžić: Žene su pokretačka sila u svakoj kompaniji

Amina Bijelonja
Ajla Hadžić: Žene su pokretačka sila u svakoj kompaniji

Kompanija drogerie markt (dm) prošlu godinu je završila s rastom prometa od 14 posto u odnosu na prethodnu poslovnu godinu, za što dio zasluga pripada marketing menadžerici Ajli Hadžić. U intervjuu za Radiosarajevo.ba Hadžić kaže da je ostvaren promet od 143,9 miliona KM.

Radiosarajevo.ba: Kako je kompanija dm poslovala u prethodnoj godini?

"Prošlu poslovnu godinu u dm-u smo završili 30. septembra 2017. Tada je zabilježen rast prometa od 14 posto u odnosu na prethodnu poslovnu godinu. Ostvaren je promet u iznosu od 143,9 miliona KM. Naglasak smo stavili na zdrav život i stoga smo pokrenuli inicijativu za unapređenje zdravlja učenika u osnovnim školama te organizirali 1. Žensku utrku u BiH. U našim prodavnicama kupcima smo ponudili jedinstven cjenovni koncept UVIJEKPOVOLJNO.

Ovim novim konceptom kupcima garantiramo minimalno četiri mjeseca snižene cijene odabranih proizvoda i omogućavamo im da štede ne samo na novcu već i na vremenu provedenom u kupovini. To za naše kupce znači da mogu kupovati proizvode onda kada su im zaista potrebni, a ne onda kada im to trgovac učini primamljivim kratkoročnim akcijskim ponudama".

Radiosarajevo.ba: Kojim rezultatima ili proizvodima se najviše ponosite?

"Novu dm cjenovnu strategiju UVIJEKPOVOLJNO naši su kupci veoma dobro prihvatili. Sve naše uspjehe mjerimo zadovoljstvom kupaca i mnogo nam znači svaka povratna informacija kako bismo odredili korake koji slijede. Angažman naših kupaca bitan nam je i kod društveno odgovornih kampanja te smo prošle godine zajedno s našim kupcima odabrali deset osnovnoškolskih projekata širom BiH, koji su imali za cilj unaprijediti zdravlje učenika. Realizaciju projekata podržali smo finansijski.

Admira Isaković, članica Uprave i voditeljica Nabave i Marketinga dm-a - undefined

Foto: Dženan Kriještorac / Radiosarajevo.ba: Admira Isaković, članica Uprave i voditeljica Nabave i Marketinga dm-a

Pored toga smo, na zadovoljstvo mnogih dama, proširili dm asortiman dekorativne kozmetike novim vlastitim dm brendom trend IT UP. Specifičnost ovog brenda je u sezonalnosti – dva puta godišnje na tržište se lansiraju novi proizvodi identične kvalitete, koji prate trendovske boje i druge karakteristike nadolazećih godišnjih doba.

Radiosarajevo.ba: Prema Vašem mišljenju, kakvo je stanje na tržištu BiH kada je u pitanju plasman dekorativne i preparativne kozmetike i preparata?

"Smatram da je na ovom području tržište veoma razvijeno. Slobodno mogu reći da većina Bosanki i Hercegovki vole biti njegovane i sređene u svim prigodama te njihovi tj. naši zahtjevi, jer sam i sama jedna od njih, diktiraju tržište. Kolegice i kolege iz odjela Nabava trude se pratiti trendove i u skladu s potrebama dm kupaca uvoditi novitete u asortiman. Tome u prilog ide i činjenica da je naša komunikacija s kupcima veoma intenzivna kada su u pitanju dekorativna kozmetika i različite tehnike šminkanja.

_X4A6803.jpg - undefined

Uposlenici dm-a

Nastojimo udovoljiti željama naših kupaca koji prate trendove i kojima je bitna cjenovno povoljna i nadasve kvalitetna dekorativna kozmetika. Kroz naše brendove trend IT UP, alverde i s-he nosioci smo svjetskih trendova na tržištu BiH po prihvatljivoj cijeni koja garantira kvalitet. Kada su drugi brendovi u pitanju, tu je svakako uvijek jedan od izazova zastupništvo i distribucija proizvoda na bosanskohercegovačko tržište, jer dm nije distributer. Međutim, velike distributerske kuće u BiH također prate potrebe tržišta što dokazuje i ulazak nekih novih, svjetski popularnih brendova na naše tržište."

Radiosarajevo.ba: Kako je raditi posao marketing menadžerice u jednoj velikoj i uspješnoj kompaniji, posebno kao žena?

"Volim svoj posao i osjećam se vrlo ugodno u svom timu. Smatram da su prijatna radna atmosfera, izazovni projekti kojih ne manjka i kolegijalni odnosi ključni za moje zadovoljstvo. U kompaniji dm 82 posto zaposlenika čine žene. Ta činjenica ide u prilog tvrdnji da su žene velika pokretačka sila koju treba prepoznati i imati svaka uspješna kompanija."

Radiosarajevo.ba: Šta Vas najviše motivira kroz posao?

"Motivaciju pronalazim u onom osjećaju koji nastane nakon uspješnog projekta - zadovoljstvo i sreća koje dijelim sa svojim kolegicama i kolegama. Kada radite u velikoj kompaniji kao što  jedm, motivacija nastaje i u trenutku kada definišete zajednički cilj, na čijem ostvarenju radi više kolegica i kolega iz različitih odjela u kompaniji. Sinergija i saradnja stvaraju posebnu motivaciju."

Radiosarajevo.ba: Vaša poruka ženama na istim ili sličnim pozicijama - recept za uspjeh?

"Biti čovjek je osnova na kojoj se treba temeljiti sve ono za šta se zalažemo i na čemu radimo. Nerijetko čujemo da u poslovnom svijetu vladaju zakoni džungle u kojima se dokazuje isključivo moć. Lično smatram da dosljednost u onome što radimo, pravedan odnos, kolegijalnost i naravno marljivost doprinose uspjehu. Preuzmite odgovornost za svoje postupke i nemojte nikada raditi drugome ono što ne priželjkujete samoj sebi."

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iPhone i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Povezano

/ Najnovije