Kompanija Monetize Ad u posjeti Domu na Bjelavama: Uživali su u zabavi sa maskotama
U utorak je upriličena posjeta i zabavni program za mališane u Domu za djecu bez roditeljskog staranja, čiji je inicijator bila mlada marketinška kompanija Monetize Ad.
"Dom na Bjelavama je institucija koja budi posebne emocije. Mjesto je nesebične ljubavi i vrlo je značajno pružiti bilo kakvu pomoć, kako bi odrastanje djece, bez roditeljskog staranja, bilo sretnije. Za djecu je druženje i nečija pažnja zapravo najvažnija. U mjestu kakav je Dom na Bjelavama, izrastaju izuzetno borbeni ljudi i čista srca. Jučer smo, u ime naše kompanije, organizovali zabavne aktivnosti, a djeca su vidno uživala u druženju uz muziku i aktivnosti "Maskote" zabavnog tima", poručile su predstavnice PR odjela kompanije.
Monetize Ad kao društveno odgovorna kompanija učestvuje u različitim humanitarnim akcijama, pružajući pomoć različitim ugroženim kategorijama našeg društva. Kroz zajedničku kampanju, uručili su i određeni novčani iznos za potrebe djece, a druženje se završilo uz brojne osmijehe, radost i zadovoljstvo na licima velikog broja djece.
Za danas upaljen meteoalarm! Objavljena prognoza do srijede, evo kad stižu naoblačenje, kiša, snijeg
"Cilj nam je bio da jednom ovakvom gestom doprinesemo društvenoj osviještenosti i djelujemo u smjeru aktiviranja što više ljudi i drugih kolektiva, na ovom polju. Zajedno možemo utjecati na to da odrastanje djece iz Doma bude što bezbrižnije, jer su im naša podrška i razumijevanje izuzetno važni", kažu iz Odjela za odnose s javnošću kompanije Monetize Ad.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.