Bh. tržište je najvažnije izvozno tržište za Polet-keramiku

Promotivni tekst
Bh. tržište je najvažnije izvozno tržište za Polet-keramiku
Foto: Polet Keramika / Zoran Đelošević

Bh. tržište značajno je izvozno tržište proizvoda Polet-keramike. Zbog blizine i velikog broja dobavljača iz naše zemlje, prirodno je da je čak jedna četvrtina njihovog izvoza plasirana u BiH.

Članica poslovnog sistema NEXE, Polet-keramika d.o.o. iz Srbije, ove godine obilježava 40 godina kontinuiranog poslovanja na tržištu regiona, a prema riječima direktora Zorana Đeloševića, godina jubileja obilježena je novinama u različitim segmentima poslovanja.

"U 2021. godinu smo ušli hrabro i optimistično, bez obzira na okolnosti. Obnovili smo menadžment, kreativni tim, unaprijedili asortiman, a u planu su i investicije i povećanje obima izvoza. Bitno je istaknuti da smo dio NEXE-a, jednog od vodećih proizvođača građevinskog materijala na tržištu regiona, a koji svojim proizvodima zaokružuje proces gradnje počev od cementa, betona, cigle, crijep, pa do keramičkih pločica. Najvažnije izvozno tržište za nas predstavlja Bosna i Hercegovina, gdje plasiramo čak 25 posto prodajnog kapaciteta", izjavio je Đelošević.

Koje su planirane investicije u narednom periodu?

U fokusu naših planova jeste najbolje moguće korištenje resursa koje imamo, kao i investicije u nove, najsavremenije tehnologije i opremu, koje su neophodne da bi se držao korak s konkurencijom. Kompanija je posvećena aktivnostima u segmentu zaštite životne sredine i poslovanja u skladu sa svim zakonima i propisima. Također, važno je istaknuti da sada u BiH imamo i svog direktnog prodajnog predstavnika, koji je svakodnevno posvećen bh. tržištu i na raspolaganju je svim partnerima s kojima radimo u BiH. Na ovaj način smo dodatno unaprijedili poslovanje i saradnju s brojnim dobavljačima na ovom tržištu.

Šta očekujete od unapređenja asortimana?

Naš asortiman predstavljaju zidne i podne pločice različitih dimenzija koje su proizvedene primjenom kvalitetnih španskih i italijanskih sirovina, kao i tehnologijama koje koriste zemlje lideri u industriji keramike. Praćenje trendova i konstantno unapređenje asortimana je uslov opstanka u ovoj industriji. Izuzetno smo ponosni što možemo da ponudimo kvalitetan domaći proizvod, lijepog i modernog dizajna, savremenog trenda, a koji je istovremeno ekonomičan za ugradnju i jednostavan za održavanje.

Koje su tačno novine u asortimanu?

Portfolio Polet-keramike obuhvata keramičke pločice proizvedene tehnologijama monocottura, bicottura i monoporosa. Kada je riječ o novom dizajnu, prisutni su motivi prirodnih materijala poput drveta, kamena, mermera i cementa u bojama koje prostor ispunjavaju notom elegancije i vizuelnog ugođaja, a koje prate svjetske trendove. Naši novi proizvodi se odnose na zidne pločice dimenzija 30×60 koje, trenutno, predstavljaju najbolji odnos cijene i kvaliteta.

Kako ste se odlučili da unaprijedite tim u godini velikih izazova?

Svi naši zaposleni, počev od ljudi na proizvodnim linijama, tehnolozi, inžinjeri, pa sve do prodavača koji proizvode plasiraju na tržište, ulažu svoje znanje, vještine, rad, trud, strast i ljubav prema keramici s ciljem da se tržištu ponudi proizvod koji će trajati godinama.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Povezano

/ Najnovije