AS Holding nastavlja sa inovacijama, Tako lako Vispak rižoto koje štedi vrijeme

0
Promotivni tekst
AS Holding nastavlja sa inovacijama, Tako lako Vispak rižoto koje štedi vrijeme
Foto: AS Holding / Vispakov Tako lako rižoto

Da proizvodni pogoni članica AS Holding grupacije predstavljaju svojevrsnu laboratoriju inovacija, dokazali su plasiranjem na tržište nekoliko brendova koji svojim karakteristikama dokazuju originalnost i unikatnost u odnosu na ostale iz iste kategorije.

Jedan od strateških ciljeva AS Holdinga i vizija predsjednika Uprave za sve članice grupacije je korištenje inovativnih tehnologija u proizvodnji hrane. Fokus je na digitalizaciji prehrambene industrije umrežavanjem mašina i razmjenom podataka između njih, kao i kontrola i optimizacija proizvodnje u realnom vremenu.

Rezultat ovih promjena i fleksibilnost proizvodnje članica AS Holdinga bitno će utjecati na kreiranje koncepata novih proizvoda sa višestrukim pogodnostima za korisnike.

Tenzije na ulicama Novog Sada: Policija koristi suzavac, ispuštene fekalije na Gradsku kuću

Tenzije na ulicama Novog Sada: Policija koristi suzavac, ispuštene fekalije na Gradsku kuću

Vispakov Tako lako rižoto - undefined

Foto: AS Holding / Vispakov Tako lako rižoto

"U ovom momentu instaliramo najmodernije proizvodne linije u nekoliko naših kompanija, npr. AS Jelahu gdje se trenutno instalira nova linija za wafle vrhunskih performansi. U Sprindu, Solani i Vispaku također pokrećemo nove pogone sa inovativnim proizvodima. Kompanija Oaza posjeduje najsavremeniji pogon za punjenje izvorske vode.

Smatram da se poticanjem ulaganja u istraživačko-razvojne aktivnosti i jačanjem sposobnosti uvođenja inovacija, grade čvrsti temelji za tehnološko vodstvo i visok nivo konkurentnosti naših kompanija. Često volim istaći kako članice AS Holdinga polako ali sigurno postaju rasadnik kreativnih i originalnih proizvoda koje mogu konkurisati velikim svjetskim brendovima. Smatram da je naše vrijeme upravo sada jer ideje koje razvijamo sa našim timovima u potpunosti će promijenit doživljaj naših potrošača prema određenim proizvodima. Dokaz za to je upravo ovaj novi proizvod iz Vispaka, Tako lako rižoto koji predstavlja zdravi obrok za 80 pfeninga i 10 minuta", objašnjava Ethem Numić, direktor Direkcije za marketing i razvoj brendova AS Holdinga.

Ethem Numić, direktor Direkcije za marketing i razvoj brendova - undefined

Foto: AS Holding / Ethem Numić, direktor Direkcije za marketing i razvoj brendova

Vispakov Tako lako rižoto se može pripremiti za samo 10 minuta. Ovo polugotovo jelo štedi vrijeme, jer je za pripremu klasičnog rižota potrebno skoro sat vremena. Domaćice, majke i zaposlene žene će imati više vremena da posvete sebi. Tako Lako rižoto predstavlja kremasti spoj najfinijih i pomno biranih sastojaka koji ovaj obrok čine zdravim, nutritivno vrijednim i nevjerovatno ukusnim. Dolazi u dvije varijante: sa gljivama i sa povrćem, a u sastavu su mu najkvalitetnija zrna paraboiled riže i komadići gljiva i povrća koji su odmah spremni za kuhanje. Iz Vispaka vjeruju da će potrošači biti oduševljeni, baš kao što je bilo i stotine ispitanika u razvojnoj fazi rižota.

Zahvaljujući fokusu na istraživanju i razvoju iz AS Holdinga možemo očekivati još inovativnih proizvoda u ovoj 2022.godini.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Komentari

Prikaži komentare (0)

/ Povezano

/ Najnovije