2. dm ženska utrka: Ostalo još deset dana do zatvaranja prijava za učešće
Sve dame koje do predviđenog roka, 3. juna 2018., ispune prijavu i izvrše uplatu kotizacije, očekuje izazov od 5 k, što je 1,5 k više u odnosu na prethodnu godinu.
Prijavu je moguće izvršiti putem web stranice www.dm-zenskautrka.ba, a pravo učešća imaju sve ženske osobe ne mlađe od 13 godina. Nepotpune prijave kao i one koje stignu nakon predviđenog roka, 3.6.2018., neće biti prihvaćene. Kotizacija za utrku iznosi 10 KM, a uplata se može izvršiti online, putem službene stranice utrke, ili putem opće uplatnice na bilo kojem šalteru banke, pošte te putem internet bankarstva. Više informacija o registraciji, kao i korisni savjeti kako se pripremiti za utrku, dostupno je na službenoj web stranici utrke www.dm-zenskautrka.ba.
Isti dan na Vilsonovom šetalištu bit će organizovana i dm babybonus dječija utrka na 300 metara. Do sada je prijavljeno 140 djece u dobi od 4 do 6 godina, a posljednji rok za prijavu mališana na babybonus dječiju utrku također je 3. juna 2018.
Tri najbrža mališana osvojit će poklon pakete u vrijednosti od 50 KM, a svu djecu koja budu sudjelovala u utrci očekuju vrijedni pokloni i druženje uz različite edukativne i zabavne aktivnosti u dječijem kutku.
Nagradni fond i pokloni planirani su i za sve učesnice 2. dm ženske utrke. Za osvojeno prvo mjesto planirana je novčana nagrada od 400 KM, za drugo 300 KM i za osvojeno treće mjesto nagrada od 200 KM. Bez obzira na plasman, sve učesnice nakon utrke dobit će finišersku medalju, majicu i bogat poklon paket dm-a i partnera utrke.
Partneri 2. dm ženske utrke su Becutan, ebelin, Orbico Beauty, Rexona, sebamed, Violeta, Wilkinson. Medijski partneri su Antena Sarajevo i Ladies In.
Više informacija o dm drogerie markt d.o.o.
dm je na bosanskohercegovačkom tržištu prisutan od juna 2006. kada je otvorena prva dm prodavnica u sarajevskom naselju Dobrinja. Za dvanaest godina dm se pozicionirao kao vodeća kompanija u kategoriji drogerija s više od 616 zaposlenika i 70 prodavnica u 40 gradova te distribucijskim centrom u Sarajevu.
U poslovnoj godini 2016/17. dm je u Bosni i Hercegovini ostvario promet od 143,9 miliona KM. Asortiman dm-a obuhvata preko 14.000 proizvoda etabliranih svjetskih i domaćih proizvođača.
Među dm robne marke spadaju Balea, alverde, DAS gesunde PLUS, s.he stylezone, Denkmit, babylove, dmBio i mnoge druge. U cjelokupnom asortimanu posebno mjesto zauzimaju organska hrana, prirodna kozmetika i ekološki prihvatljivi proizvodi.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.