Šarović: Potrošači u BiH moraju biti glasniji i boriti se za svoja prava
Ovaj sastanak je održan povodom 15. marta, Svjetskog dana prava potrošača, a Šarović je ovom prilikom poručio kako je nezadovoljan borbom ove grupe u bh. društvu.
"Ova godina treba da bude upamćena po tome da smo pokrenuli neke aktivnosti, te aktivnosti treba da krenu od udruženja potrošača i resornog ministarstva", rekao je Šarović, podsjetivši kako je prije nekoliko godina donesen Zakon o potrošačima, uz koji je uspostavljena institucija Ombudsmena za zaštitu potrošača u BiH.
Ipak, istakao je da implementacija zakona i status potrošača nisu na zavidnom nivou.
Predsjedavajući Vijeća za zaštitu potrošača BiH Dragan Milović je istakao da je sjednica održana radi unapređivanja prava najveće grupe u društvu, u čemu mogu doprinijeti Ministarstvo, ali i sve institucije koje su nadležne za zaštitu potrošača.
Naglasio je da potrošači moraju imati pravo na siguran proizvod, na informiranje te na odabir proizvoda i usluga.
Pomoćnica ombudsmena za zaštitu potrošača BiH Ljubica Čolović je navela da je poštivanje prava potrošača u BiH nezadovoljavajuće i da se krše u svim segmentima. Pozvala je potrošače da svaki put kada smatraju da je njihovo pravo oduzeto reagiraju i da se obrate nadležnim institucijama.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.