Pogledajte na kojem mjestu je BiH po kvalitetu usluga prema iskustvima 'tajnih' kupaca u regionu
Regionalna usluga-GUEST je, u saradnji sa agencijama iz regije, sprovela istraživanje vezano za iskustva kupaca/potrošača u zemljama kao što su Srbija, Bosna i Hercegovina, Crna Gora, Sjeverna Makedonija, Slovenija i Hrvatska.
Akronim GUEST (gost), proistekao je i na osnovu slaganja sljedećih parametara: Greet, Understand, Explain, Suggest, Thank.
U istraživanju se mjere osnovni elementi kvalitete usluge, a to su: pozdrav, utvrđivanje potreba/želja kupaca, poznavanje proizvoda, nuđenje dodatnog proizvoda, kao i zahvalnost na posjeti.
Legendarni Baho o pobjedi košarkaša: 'Od 1997. do 2024. godine, osjećaj ponosa ostaje isti'
Ovo je 15. po redu sprovedeno istraživanje, koje je u periodu od 1. juna do 7. jula realizovala Heraklea, uz pomoć agencija za tzv. tajnu kupovinu.
S najboljom uslugom u regiji i ove se godine istakla BiH ostvarivši rezultat od 83,93 posto, iako je ostvarila najveći pad rezultata uspoređujući rezultate po državama i to za 3,69 postotnih bodova u odnosu na prošlu godinu .
BiH najlošija po kvalitetu usluga u regionu
Hrvatska je bila 6., a prošle godine je zauzela 4. mjesto. Najbolji rezultat ova zemlja je ostvarila u kategoriji "poznavanje proizvoda".
Srbija se plasirala najlošije, nalazi se na zadnjem mjestu.
Drugo mjesto je zauzela Sjeverna Makedonija, a 3. mjesto Slovenija. Crna Gora je na 4. mjestu.
Inače, tajni kupci su posjetili ukupno 800 prodajnih mjesta iz različitih djelatnosti: auto-industrija, benzinske stanice, finansijska industrija, maloprodaja, turističko-ugostiteljski objekti i objekti uslužnih djelatnosti.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.