Nova korporativna kampanja Grupe Triglav temelji se na ispunjavanju obećanja

Radiosarajevo.ba
Nova korporativna kampanja Grupe Triglav temelji se na ispunjavanju obećanja

Grupa Triglav saopćila je da se njihova nova korporativna kampanja temelji na ispunjavanju obećanja.

Iz te kampanje naglašavaju tradiciju dugu 115 godina, po kojoj ih prepoznaju klijenti na prostoru bivše Jugoslavije.

Navode da se korporativnom kampanjom, čiji je slogan "Ispunjena obećanja nas zbližavaju" dopunjen porukom "Već 115 godina", obraćaju postojećim i potencijalnim klijentima, posebno mladim ljudima, porodicama i starijim osobama, kao i ostalim relevantnim učesnicima na tržištima na kojima je prisutna Grupa Triglav.

Kampanja je počela 20. decembra na svim tržištima, a prilagođena je svakom tržištu pojedinačno, saopćeno je iz Grupe Triglav.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Najnovije