Škoda Octavia: Promocija najprodavanijeg automobila u BiH
Riječ je o bestselleru Škode, ali i najprodavanijem novom automobilu u BiH u prošloj godini, modelu koji je dotjeran da bolje odgovori vremenu i sve jačoj konkurenciji.
O značaju Octavije za Škodu, ali i nastup koncerna Volkswagen na bh. tržištu govorili su Vedad Terzić, brand menadžer Škode u našoj zemlji, i Senad Olovčić, direktor kompanije Porsche BiH.
Octavia u limuzinskoj i karavanskoj Combi izvedbi optički je dotjerana novom prednjom maskom s razdvojenim svjetlima i redizajniranim maglenkama, potom izmijenjenim poklopcem motora, blatobranima, zadnjim branikom, širom stražnjom osovinom...
Proširena je i oprema – serijska i opciona – prije svega ugradnjom većeg broja vozačkih asistenata te LED svjetala.
U paleti motora novost je 1,6 litarski turbodizelaš s 115 KS, dok ostatak ponude čine benzinci 1.2 TSI (86 KS), 1.4 TSI (150 KS), 2.0 TSI (230 KS), te dizelaši 1.6 TDI (90 KS), 2.0 TDI (150 KS), 2.0 TDI (184 KS).
Svi motori, izuzev najslabijeg dizelaša i benzinca, mogu se spregnuti s DSG automatskim mjenjačem, a uz 2.0 TDI motore dostupan je i pogon na sva četiri točka.
Bazni model – Octavia 1.2 TSI – košta 28.900 KM, dok za najjeftiniji dizelaš (1.6 TDI s 90 KS) treba izdvojiti 32.300 KM.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.