Pick-up modela godine: Nissan Navara postavlja nove standarde

Radiosarajevo.ba
Pick-up modela godine: Nissan Navara postavlja nove standarde
Novinarska prezentacija na prostorima Popovog polja

Novinarska prezentacija na jugu naše zemlje, na prostorima Popovog polja u Hercegovini, označila je zvaničan dolazak novog Nissanovog modela na bh. tržište. 

To je NP300 Navara, okrunjena nagradom Međunarodni pick-up 2016. godine, putničko-teretni automobil koji uvodi standarde u klasi "putničkih kamioneta" nosivosti jedne tone.

U razvoju nove generacije modela, inženjeri Nissana usredotočili su se na poboljšanje udobnosti i uglađenosti uz zadržavanje Navarinih terenskih sposobnosti, izdržljivosti i nosivosti. 

Povećanje uglađenosti i pružanje vozačkog iskustva poput onog u crossoverima je bio jedan od najvažnijih zadataka inženjera koji su radili na razvoju NP300 Navare. 

Kako bi se to postiglo bez ugrožavanja hvaljenih terenskih sposobnosti vozila, Nissan je za izvedbu s dvostrukom kabinom razvio potpuno novi sistem zadnjeg ovjesa sa pet prihvatnih tačaka, što je znatno poboljšalo udobnost u vožnji i vozne sposobnosti, a i 20 kg je lakši od ovjesa sa lisnatim oprugama, korištenog na prethodnoj generaciji. 

Verzija s jednostrukom kabinom upotrebljava znatno poboljšanu verziju ovjesa s lisnatim oprugama u odnosu na onu korištenu na prethodnoj generaciji. 

Nove, s gornje strane ovješene lisnate opruge lakše su 7 kg od onih pričvršćenih odozdo. 

Uz to, izvedbi s jednostrukom kabinom omogućavaju 3,1 posto veći prilazni ugao zadnjih točkova te smanjuju vanjsku buku.

Nova NP300 Navara opremljena je širokom paletom novih tehnologija. Panoramski Around View Monitor i sistem za kočenje u nuždi jedinstvena su ponuda u segmentu pick-upova. 

Oprema za sigurnost i udobnost uključuje i regulator brzine, sistem za nadzor brzine na nizbrdici (Hill Descent Control – HDC) i sistem za pomoć pri kretanju na uzbrdici (Hill Start Assist – HSA), posebno razvijene kako bi ispunili zahtjeve kupaca NP300 Navare, te ulazak i pokretanje vozila bez ključa, kameru za vožnju unazad i parkirne senzore.  

Novi 2,3 litarski dizelski dCi motor dostupan je u dva nivoa snage – 163 KS ili 190 KS – pri čemu snažnija verzija uvodi tehnologiju dvostrukog turbopunjača u pick-up klasu. 

Kupci mogu birati pogon na prednje ili na sva četiri točka te 6-brzinski ručni ili 7-stepeni automatski mjenjač. Sistem pogona na četiri točka je razvijen na temelju pogona prethodne generacije i osigurava sigurnu vuču i na najzahtjevnijim terenima.

Pošto Pick-upovi moraju biti praktični, to su nosivost i vučne sposobnosti povećane. Zahvaljujući nosivosti većoj od jedne tone u svim izvedbamavučnoj sposobnosti od 3500 kg, nova NP300 Navara spremna je za najteže i najzahtjevnije poslove ili aktivnosti. 

Tovarni sanduk odlikuje se Nissanovim sistemom za osiguranje tereta C-kanalima. 

Robusni kanali na zadnjoj pregradi kabine i bočnim stranicama vlasnicima omogućavaju potpuno prilagodljivo učvršćivanje osjetljivog tereta. Budući da se kopče mogu pomicati uzduž kanala u obliku slova 'C', čak se i najneobičnije oblikovan teret može jednostavno privezati.  

Kako bi vlasnici mogli utovariti više tereta, sanduk nove verzije sa dvostrukom kabinom je 67 mm duži nego kod prethodne generacije, a ukupna utovarna dužina od 1578 mm je najveća u klasi. Dužina sanduka izvedbe sa jednostrukom kabinom je duga 1788 mm. 

Verzija s produženom kabinom košta od 53.162 KM (bez PDV-a), dok za najjeftiniju Navaru s dvostrukom kabinom treba izdvojiti 54.444 KM (bez PDV-a). 

Nissan očekuje kupce među pravnim licima koji traže vozilo za udoban prijevoz osoba i tereta i na asfaltu i na teškim terenima, a proizvođač im nudi garanciju u trajanju od pet godina ili 160.000 km.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najnovije