Ovo će se svidjeti vozačima: Peugeot obnovio model 2008 i snizio mu cijenu
Svaki proizvođač ima svoje omiljene modele. Naravno, ni za jedan model niko od proizvođača neće izreći da i nije ono što su očekivali, ali će se pohvaliti kada postigne dobre rezultate.
Tako su i u Peugeotu veoma ponosni na model 2008, jedan od prvih modela u B-SUV segmentu. Globalno, prodan je u više od 700 hiljada. Nakon nešto više od tri godine na tržištu, došlo je vrijeme i za redizajn. Upravo su ti redizajnirani primjerci stigli i u prodajne salone.
U Peugeotu su svjesni da nije bilo potrebno raditi radikalne promjene, jer model 2008 se jako dobro prodaje. Tako su kod redizajnirane izvedbe zadržane one pozitivne strane koje cijene i kupci. Solidan prostor u gepeku koji može biti obima do 1467 litara svakako je jedan od njih. Novi je model odmah prepoznatljiv po dotjeranom prednjem dijelu. Nova je maska, ali i dnevna LED svjetla.
Sindikat radnika trgovine BiH tvrdi: Tržni centar u bh. gradu radi uprkos neradnoj nedjelji
Naprijed novi logo, nazad natpis Peugeot
Maska je šira, a u srednjoj odnosno najboljoj opremi je i u boji vozila. I donji dio blatobrana je novi, dok su LED dnevna svjetla još upečatljivija. Tzv. kandže sada su trostruke sa svake strane. Obnovljeni 2008 se sada može pohvaliti i novim u potpunosti LED glavnim svjetlima. S boka su vidljive oznake kod GT i električnog modela.
Luksuzni minivan iz Kine: Predstavljen Xpeng X9
Novost je i siva Selenium boja, koja je besplatna, kao i bijela Okenite. I dok prednji dio vozila sada krasi novi logotip, koji se novim generacijama, odnosno redizajnima dobivaju svi modeli, zadnji dio više ne sadrži logo. Tu je sada, srednje smješten natpis Peugeot. 3D zadnja svjetla novog su izgleda, kao i još neki detalji.
Putnička kabina dolazi uz posljednju generaciju i-Cockpita, koji je moderniziran uz veću dozu ergonomije. Čini ga digitalna instrumentalna ploča koja može biti u 2D ili 3D izvedbi, kao i 10-inčni srednji ekran. On je dio Infotainment sistema i-Connect. Omogućava bežični Mirror Screen uz istovremeni prikaz s dva pametna telefona. Pojačan je indukcijski punjač smart uređaja koji je sada od 15 W. Koriste se nove tkanine na sjedištima, a na GT verziji je moguća i Alcantara. Vozačima je sigurno olakšano i manevrisanje na manjim prostorima jer se sada koriste HD kamere za prikaz okoline vozila.
Idalje benzinci i dizelaši
Ponuda pogonskih mašina u biti ne donosi neka bitnija iznenađenja. Tu su dvije izvedbe 1,2-litrenog PureTech benzinaca, od 101 i 131 KS. Dizelaš od 131 KS, kao i model pokretan isključivo elektromotorom. Kasnije se očekuje hibridna verzija od 136 KS koja će biti uparena 6-stepenim mjenjačem.
Kod električne izvedbe ima novosti. Pored verzije od 100 kW/136 KS koji se napaja iz 46,3 kWh baterije, novost je elektromotor od 115 kW/156 KS i baterija od 48,1 kWh neto kapaciteta. Novi motor ima deklarirani domet od 406 km, a dolazi uz 11 kW AC punjač, dok DC punjač prima 100 kW.
Iako možda ove razlike nisu toliko velike na papiru, vjerujemo kako je nova generacija baterija i elektromotora bolji izbor, bez obzira na razliku u cijeni od 2.300 eura (više od 4.500 KM). S obzirom na to da je do sada najveća potražnja bila za benzinskim modelima, vjerujemo kako će tako biti i nadalje.
S obzirom na to da je do sada najveća potražnja bila za benzinskim modelima, vjerujemo kako će tako biti i nadalje, piše Autonet.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.