DS modeli predstavljeni bh. javnosti: Premium marka koncerna PSA

Radiosarajevo.ba
DS modeli predstavljeni bh. javnosti: Premium marka koncerna PSA
/ Radiosarajevo.ba
Ugled proizvođača osebujnih i inovativnih automobila Citroën najviše može zahvaliti legendarnom DS-u, kod nas poznatom po nadimku "ajkula", revolucionarnom modelu koji je izrađivan punih 20 godina.

Prije sedam godina Citroën je odlučio lansirati liniju modela DS čija je oznaka prevođena kao skraćenica od izraza Different Spirit, no bila je evidentna aluzija na legendarnu "ajkulu".

Nakon što su kupci širom svijeta dobro prihvatili nove modele, uprava matičnog koncerna PSA odlučila je 2015. godine potpuno odvojiti DS od Citroëna i tako je nastala francuska premium marka automobila.

Prvi "samostalan" nastup, odnosno predstavljanje bh. javnosti, DS modeli imali su na promociji u Banjoj Luci.

DS 3 – Pionir i bestseller nove DS generacije

Nakon lansiranja DS 3 prije šest godina, 390.000 kupaca podleglo je šarmu otmjene pariške ikone. Najmanji član porodice nosi 50 procenata prodaje DS-a zahvaljujući snažnoj osobnosti, jedinstvenom stilu, užitku u vožnji i bogatoj opremi.

Kupci ističu da u obje izvedbe – kabrioletu i limuzini – nudi vrhunski spoj udobnosti i dinamike. Zahvaljujući tim uspjesima, novi DS 3 i DS 3 Cabrio postali su atraktivniji i njihov dizajn donosi novosti (prednji dio, mogućnosti personalizacije) i više funkcija (internetske usluge, sistem pomoći u vožnji).

Tehnička novost je mjenjač najnovije generacije EAT6 spregnut s motorom PureTech 110. Bazni model DS 3 Chic PureTech (82 KS) košta 29.579 KM, dok je najskuplji dizelaš DS 3 So Chic BlueHDi (120 KS) za koji treba izdvojiti 41.246 KM.

DS 4 – Jedan model, dvije različite izvedbe

Kompaktni DS 4 od svog lansiranja prodat u 115.000 primjeraka, a sada mu novi uzlet daju obnovljeni modeli. To su DS 4, dinamični i elegantni kompaktni hatchback, te nova izvedba DS 4 Crossback s podvozjem povišenim 30 mm.

Dvostruka ponuda odgovor je marke DS na očekivanja klijenata segmenta vrhunskih kompaktnih limuzina. Taj je segment obogaćen pojavom novih izvedbi snažnog karaktera pa crossoveri sada čine 30 posto tržišta kompaktnih automobila.

Fluidne, dinamične linije, kromirani elementi na karoseriji, snažni i efikasni motori te dvobojna kombinacija karoserije i krova donose dašak osobnosti "četvorke". DS 4 Crossback dodatno se ističe velikim crnim točkovima, posebnim "oblogama" blatobrana i krovnim nosačima.

Promjene na dizajnu donose prednju masku DS Wings koja je preuzeta s konceptnog automobila Numéro 9 te nova svjetla DS LED VISION.

DS 4 startuje po cijeni od 41.246 KM koliko treba izdvojiti za benznsku verziju Chic PureTech S&S BVM6 (130 KS). Crossover DS 4 Crossback dostupan je samo s dizelskim motorima, pa verzija So Chic BlueHDi 120 košta 52.463 KM.

DS 5 – Utjelovljenje marke DS

Iako i manji DS modeli nude dosta raskoši, ipak je najveći DS 5 perjanica marke, automobil koji utjelovljuje avangardni duh starih Citroëna DS.

Novosti na "petici": Okomito postavljena i pažljivo oblikovana prednja maska s logotipom DS u sredini, svjetla DS LED Vision, tablet osjetljiv na dodir najnovije generacije... DS 5 je zadržao snažne motore, neobičnu siluetu, raskošnu opremu, prefinjenu unutrašnjost, vozačko mjesto nalik kokpitu.

Sve to ima svoju cijenu pa osnovni 1,6 litarski turbobenzinski DS 5 So Chic THP (165 KS) košta 64.223 KM.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iPhone i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najnovije