Audi brani čast karavana: Stigao je novi A6 Avant

0
Radiosarajevo.ba
Audi brani čast karavana: Stigao je novi A6 Avant
Foto: Audi / Audi A6 Avant

Audi nastavlja da promoviše karavane. Nakon novog A5 Avant modela, stiže i veći "brat" – A6 Avant.

Novi A6 djeluje kao uvećana verzija A5, što nije nužno loša stvar, iako bi malo više raznovrsnosti u dizajnu bilo poželjno.

Zanimljivo je da nova generacija A6 debituje kao karavan, dok će klasična limuzina biti predstavljena sljedećeg mjeseca, prenosi b92.

Bursać: Ukinuti Dodiku finansiranje SNSD-a iz budžeta - to je kao da gasite požar vlažnom maramicom!

Bursać: Ukinuti Dodiku finansiranje SNSD-a iz budžeta - to je kao da gasite požar vlažnom maramicom!

Audi je za promotivne fotografije odabrao smeđu boju, što je neobičan izbor. Zanimljivo je da ovaj model nije trebalo da se zove A6 – prvobitni plan Audija bio je da ga nazove A7 Avant, u skladu s novim pravilima imenovanja (neparni brojevi za SUS modele, parni za EV). Međutim, ta strategija je napuštena.

Za razliku od potpuno električnog A6 Avant E-Tron modela, ovaj A6 nema podijeljena prednja svjetla, što je postao trend među proizvođačima automobila.

Audi uvodi novu strategiju imenovanja modela: Jasniji i dosljedniji sistem označavanja vozila

Audi uvodi novu strategiju imenovanja modela: Jasniji i dosljedniji sistem označavanja vozila

Radari i senzori na donjem dijelu maske i dalje nisu najbolje vizuelno uklopljeni, a Audi je konačno eliminisao lažne izduvne cijevi.

Što se arodinamike tiče, njemački proizvođač navodi da je koeficijent otpora vazduha svega 0,25, što ga čini najboljim Audijevim karavanom sa SUS motorom u tom pogledu. Električni A6 Avant E-Tron je u tom smislu još uspješniji, sa 0,24 cd.

Audi A6 Avant

Standardni točkovi su prečnika 18 inča, a luksuzniji modeli dolaze sa većim kovanim felgama u tri boje, dimenzija i do 21 inča.

Novi A6 Avant je duži za 60 mm u odnosu na prethodnika i sada mjeri 4,99 metara u dužinu. Međuosovinsko rastojanje ostalo je gotovo nepromijenjeno – 2.927 mm.

Širina (bez retrovizora) je 1,88 metara, što odgovara prethodnoj C8 generaciji.

Unutrašnjost izgleda gotovo identično kao kod manjeg A5 Avanta – ekran za suvozača od 10,9 inča je dostupan kao opcija, dok su glavni ekrani 14,5 inča (Infotainment) i 11,9 inča (instrument tabla).

Audi A6 Avant

Zvučna izolacija je poboljšana za 30%, bez dodatne težine. Deblja diht guma na vratima i prozorima, uz opciono akustično staklo za zadnja vrata, smanjuje spoljašnju buku.

Redizajnirani nosači motora i mjenjača smanjuju vibracije, a modifikovani zupčanici u S Tronic mjenjaču dodatno utišavaju rad.

Modeli sa 19-inčnim ili većim felgama imaju posebne upijajuće prstenove od pjene kako bi se smanjila buka kotrljanja guma.

Zapremina prtljažnika iznosi 503 litra iza zadnjih sjedišta. Može se povećati na 1.534 litra kada se zadnja sjedišta (40:20:40) obore.

Električna vrata prtljažnika su standardna, a projekcijsko svjetlo ispod branika pokazuje mjesto gde treba mahati nogom za beskontaktno otvaranje/zatvaranje.

Panoramski krov ima "digitalnu zavjesu" – pritiskom na dugme može se prebacivati iz transparentnog u zatamnjeni režim.

Audi A6 Avant

Osnovni model (2.0 TFSI) raspolaže sa 204 KS (150 kW) i 340 Nm. Pogon je na prednje točkove (nema Quattro opcije).

Kada je riječ o dizelašima, tu je 2.0 TDI (laki hibrid) sa također 204 KS (150 kW), ali više obrtnog momenta – 400 Nm. Dostupan je sa prednjim ili Quattro pogonom.

U samom vrhu ponude je 3.0 V6 sa 48V lakim hibridnim sistemom koji proizvodi 367 KS (270 kW) i 550 Nm.

Ova verzija 0-100 km/h ubrzava za samo 4,7 sekundi, dok je maksimalna brzina elektronski limitirana na 250 km/h.

Audi A6 Avant

Kao što možete da pretpostavite, četvorocilindarski 2.0 modeli su znatno sporiji. Benzinska verzija ubrzava do stotke za 8,3 sekunde, a dizelaš za 7,9 sekundi, ili 7,0 sekundi ako se odlučite za Quattro pogon.

Maksimalna brzina za četvorocilindraše je 240 km/h.

Logika nam govori da je novi S6 Avant u planu, a nadamo se da će uskoro za njim stići i nova generacija Audija RS6 Avant. Držimo palčeve da moćni V8 preživi još jednu generaciju.

Porudžbine u Europi kreću ovog meseca. Cijene startuju od:

Audi A6 Avant

58.000 eura (113.439 KM) za četvorocilindarski benzinski model,

61.700 eura (120.675 KM) za četvorocilindarski dizelaš.

Proizvodnja će se odvijati u fabrici Nekarsulm, zajedno sa modelom A5 Avant.

Za ljubitelje Audija A7 Sportbacka, loše vijesti – elegantna kupe-limuzina neće dobiti nasljednika.

Novi Audi A6 Avant donosi više prostora, bolju aerodinamiku, napredniju tehnologiju i poboljšanu zvučnu izolaciju.

Osnovni modeli ostaju sa 2.0 litarskim motorima, dok top verzija dobija moćni 3.0 V6.

Ovo je posljednja generacija sa SUS motorima prije potpune elektrifikacije serije A6.

Limuzinska verzija stiže sljedećeg meseca.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Komentari

Prikaži komentare (0)

/ Povezano

/ Najnovije