Volkswagen mijenja svoj legendarni logo, objavili i kako će sada izgledati
Novi logo biće predstavljen u septembru na frankfurtskom auto-salonu.
Njemački proizvođač u Frankfurtu i zvanično započinje tranziciju ka električnim automobilima, lansiranjem prvog modela na struju iz ID familije – hečbeka VW ID.3, a biće to prilika i za premijeru novog, modernizovanog amblema koji treba da simboliše nadolazeću elektrifikaciju Volkswagena.
Kako kažu u ovom auto-gigantu, novi logo će biti "smjeliji i šareniji" u odnosu na aktuelni, ali očekuje se da Volkswagen neće mnogo mijenjati prepoznatljivu strukturu amblema koji predstavlja kombinaciju slova V i W.
Novi logo će se uklopiti u strategiju kompanije "Transform 2025+", koji je proizvođač iz Volfsburga usvojio prije četiri godine, nakon dizel afere, a najprije će biti implementiran u Evropi, dok će se u Kini pojaviti u oktobru.
Početkom 2020. godine logo će biti prezentovan i u Sjevernoj i Južnoj Americi, kao i na drugim globalnim tržištima. Na kraju će novi amblem biti korišćen u 171 zemlji – svuda gde je Volkswagen prisutan, kako u proizvodnim pogonima, tako i u dilerskoj mreži, piše b92.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.