Povlačenje Teslinih automobila: Više od 125.000 vozila zahvaćeno sigurnosnim problemom
Tesla je ponovo u žiži javnosti nakon što su federalni regulatori otkrili problem s više od 125.000 sigurnosnih pojaseva njihovih automobila.
Kako izvještava Associated Press, problem se odnosi na sisteme upozorenja za sigurnosne pojaseve za širok spektar Teslinih modela.
Konkretno, izvještaji ukazuju na probleme s određenim vozilima Model S od 2012. do 2024., Model X od 2015. do 2024., Model 3 od 2017. do 2023. i Model Y od 2020. do 2023. godine - što u osnovi predstavlja dobar dio Teslinih vozila na cestama danas.
Oglasio se BH Meteo: "Od večeras započinje utjecaj visinske ciklone", evo šta nam to donosi
Sistem upozorenja za sigurnosne pojaseve Tesle, kao i kod drugih automobila, trebao bi audiovizuelno upozoriti vozače i putnike kada sigurnosni pojasevi nisu pravilno zategnuti, ali očigledno, ta upozorenja nisu bila aktivirana kada je trebalo na nekim od navedenih modela. To nije u skladu s federalnim propisima, napominje AP, što je rezultiralo povlačenjem.
Na mnogo načina, ovo je posljednja stvar koja je potrebna problematičnom proizvođaču električnih vozila, s padom prodaje, usporavanjem potražnje i CEO-om koji je odlučio nagraditi sebe najvećim paketom plaćanja u historiji američkih korporacija.
Istraživanja na istraživanjima
Kao i kod većine drugih povlačenja usmjerenih na električnu automobilsku tvrtku u vlasništvu Elona Muska, povlačenje je povezano s softverom i kao takvo, ažuriranja će biti poslana virtualno počevši od početka juna, navodi izvještaj.
Elon Musk otkrio tajnu kako je uhvatio zaposlenika Tesle koji je odavao informacije
Važno je napomenuti da ovaj širokoprovalni poziv na povlačenje dolazi nakon izvještaja da je Nacionalna uprava za sigurnost u saobraćaju (NHTSA) zahtijevala više informacija od Tesle u istrazi o problemu s upravljanjem.
Istraga o upravljanju je jedna od više koje je agencija otvorila u vezi s Teslom, uključujući i njena istraživanja o sudarima i smrtima povezanim s tzv. softverom "Potpuno samostalna vožnja" tvrtke i njezinoj provjeri "Autopilot" moda, što je rezultiralo povlačenjem dva miliona njenih automobila krajem 2023. godine.
U oba slučaja asistirane vožnje, federalna vlada je kritizirala ažuriranja Tesle jer nisu dovoljno riješile probleme, što je u slučaju povlačenja Autopilota dovelo do kasnije istrage.
Ovo je do sada neviđeno: SAD uvodi 100 posto carine na kineske električne automobile
U poređenju s tim, problem koji je doveo do povlačenja upozorenja za sigurnosne pojaseve izgleda znatno manje opasan, a Tesla je rekla da nije svjesna nijednog sudara, povreda ili smrti povezanih s tim problemom.
Ipak, ovo je prilično loša situacija za Teslu da se suočava s velikim povlačenjem upravo sada dok se bori da se oporavi od smanjenja prodaje dok rezultati industrije električnih vozila cvjetaju.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.