Jednostavnost opet u modi: Audi promijenio logotip
Danas se sve mijenja, pa se na takav korak odlučila i svjetski poznata kompanija automobila - Audi, promijenivši prepoznatljivi logotip.
Jednostavnost 2D logotipa sve je popularniji u posljednje vrijeme, te su na taj način zamijenjeni dosadašnji 3D efekti. Audi je posljednji koji je prihvatio ovaj trend, uvodeći novu 2D oznaku za svoja vozila i brendiranje cijele marke, navodi Revija HAK.
Ostaju četiri prstena, ali su sada integrirani u crnu pozadinu. Iako ideja o 2D Audijevom logotipu datira iz još od 2016. godine, zaživjela je tek 2020. godine kada je njemački proizvođač automobila počeo preispitivati svoj korporativni identitet, odlučivši da želi da četiri prstena posvuda izgledaju isto.
Ko je Branislav Okuka? Dodikov saradnik koji posjeduje 34 nekretnine u Beogradu
Poređenja radi, stari Audi logotip izgledao je ovako:
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.