Audi protiv BMW-a: Rat bilbordima sa sugestivnim porukama
Sve je počelo kada je diler BMW-a u Tunisu zakupio bilbord svega 100-tinjak metara od salona koji prodaje vozila Volkswagen grupe, uključujući i Audi.
Na bilbordu je trgovac BMW-a postavio prilično sugestivan slogan. "Nikad nije kasno da se predomislite", uz prednju optiku automobila i logo branda BMW-a, bila je jasna poruka onima koji su krenuli u salon Audija.
Na odgovor konkurencije nije trebalo čekati. Nekoliko dana kasnije, na ogradi dilerskog centra Audija pojavio se baner s porukom: "Ne mijenjamo brend koji pobjeđuje", ukrašen slovima L na početku i kraju niza od četiri Audijeva prstena (Looool, glasan smijeh na internetu).
Podsjetimo, prije 12 godina Audi je dobio "čestitku" za pobjedu na izboru za automobil godine u Južnoj Africi od BMW-a serije 3, pobjednika svjetskog izbora za auto 2006. godine.
Onda je prozvani konkurent uzvratio na isti način i čestitao BMW-u pobjedu na takmičenju World car of the 2006 od Audija, šestostrukog pobjednika legendarne utrke "24 sata Le Mana" (2000-2006).
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.