Ukinuti reklame alkohola koje privlače mlade
Radiosarajevo.ba
Naime, novo istraživanje objavljeno u časopisu „Clinical Medicine“ pokazuje da marketing ima značajan utjecaj na mlade. Dokazi iz 13 studija koje su obavljene na uzorku od više od 38 hiljada ljudi pokazuju da marketinške aktivnosti utječu na konzumaciju alkohola i potiču opijanje.
Peter Anderson, konsultant za javno zdravstvo u Gironi u Španjolskoj i autor članka, zatražio je od donositelja odluka u EU da učine više kako bi zaštitili osjetljive skupine, prvenstveno djecu i adolescente.
„Zabrana reklama usmjerenih na mlade smanjila bi privlačnost konzumiranja alkohola za njih. Evropska zabrana mogla bi spriječiti pet posto svih šteta koje alkohol nanosi zdravlju“, rekao je.
Monika Kosinska, glavna tajnica Evropskog saveza za javno zdravstvo (EPHA), vjeruje da je za rješavanje problema konzumacije alkohola kod mladih potreban multidisciplinarni pristup.
„Evropska unija treba poduzeti hitne akcije kako bi se smanjila zdravstvena šteta zlouporabe alkohola. Strategija na razini EU mora uzeti u obzir ulogu marketinga, ulogu cijena te ne bi smjela zanemariti pitanja štete za treću stranu“, rekla je ona.
Evropski forum za odgovornu konzumaciju alkohola prošloga je mjeseca objavio smjernice za svoje članice na on-line tržištu alkohola. One kažu da promotivne aktivnosti kompanija ne bi smjele biti usmjerene na maloljetnike te ne bi smjele koristiti crtane filmove i sportske likove koji bi mogli biti zanimljivi mladima.
EurActiv.com/radiosarajevo.ba
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.