Računi klijenata više njemačkih banaka u opasnosti: Budite oprezni ako dobijete ove poruke

1
Radiosarajevo.ba
Računi klijenata više njemačkih banaka u opasnosti: Budite oprezni ako dobijete ove poruke

U Njemačkoj se bilježi porast phishing prevara usmjerenih na klijente raznih banaka, uključujući DKB, ING, Sparkasse, Commerzbank i Postbank. Savjetovališta za potrošače sve glasnije upozoravaju na ove obmane, a prevaranti koriste phishing e-mailove kako bi došli do osobnih podataka klijenata i, na kraju, njihovog novca.

Jedna od trenutnih prevara usmjerena je na klijente Postbanke. Lažna poruka tvrdi da je račun privremeno ograničen zbog "online provjere pranja novca" te da će pristup biti ponovno omogućen samo ako klijenti "kliknu na gumb ispod" i ažuriraju svoje kontakt podatke. Ovakve poruke izazivaju sumnje, s obzirom na neuobičajenu povezanost s pranjem novca.

Klijenti ING-a  trenutačno primaju sve veći broj e-poruka s naslovom “Služba za korisnike” koje ih obavještavaju da je potrebno potvrditi važne podatke. E-mailovi obavještavaju o isteku iTAN liste unutar 24 sata te korisnike potiču na hitno podnošenje zahtjeva za novom listom. Međutim, banka nikada ne bi od klijenata tražila osobne podatke na taj način.

Olujni vjetar zahvatio BiH: Pogledajte kakvu je štetu napravio

Klijenti Sparkasse banke primaju e-mailove koji upozoravaju na navodno krivo zaduženje na Girocardu, pokušavajući uvjeriti korisnike da otkažu iznos određene kupovine putem poveznice u e-mailu. Takve poruke, koje nedostaju logotipe banke, trebaju biti označene kao sumnjive.

Korisnici DKB-a su također izloženi phishing prevarama, gdje im se šalju lažne poruke o "dnevnim sigurnosnim ažuriranjima". Klijenti se potiču na provjeru podataka o svojoj kartici kako bi osigurali ažuriranje i zaštitu računa. Međutim, DKB nikada ne bi slala takve zahtjeve e-poštom.

Njemačke firme isplaćuju bonuse: Radnici mogu očekivati do 6000 KM

Kako bi se zaštitili od phishing prevara, korisnicima se savjetuje da ne klikću na poveznice u sumnjivim e-mailovima te da izravno posjećuju web stranice svojih banaka kako bi ažurirali informacije.

Banka će obavijestiti klijente o bilo kakvim problemima putem sigurnijih kanala, poput online bankarstva ili poštanskom pošiljkom, piše Fenix magazin.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Komentari

Prikaži komentare (1)

/ Povezano

/ Najnovije

Podijeli članak