Prvi potez novog gradonačelnika Londona iznenadio Britance
Khan je, naime, odlučio da zabrani reklame u londonskom metrou i javnom prevozu koje na bilo koji način vrijeđaju samopozdanje putnika vezano za fizički izgled. Jednostavnije rečeno, Khan je zabranio reklame koje promovišu mršave i mlade žene da se, posebno mlade osobe ne bi osjećale loše.
„Niko ne bi trebalo da bude pod pritiskom dok se vozi javnim prevozom zbog nerealnih očekivanja vezanih za fizički izgled kojima su izvrgnuti zbog reklama“, rekao je Khan.
Khan se tako nadovezao na kampanju koja je prije nekoliko mjeseci podigla veliku prašinu u medijima kada je u metrou objavljen billboard na kojem izuzetno vitka djevojka pozira u kupaćem kostimu uz natpis "da li je vaše tijelo spremno za ljeto?"
Iako je bilo onih koji ovu kampanju podržavaju, veliki broj putnika javnog prevoza ne slaže se da bi trebalo zabraniti takve reklame.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.