Potvrda kvaliteta: Oznaka "Made in Germany" ima najveće povjerenje potrošača širom svijeta
Proizvodi sa oznakom porijekla "Made in Germany" (proizvedeno u Njemačkoj) uživaju, prema jednoj studiji, najveći međunarodni ugled.
Ovu oznaku potrošači širom svijeta vide kao najpouzdaniju, čak i ispred odgovarajuće oznake Švicarske, navodi se u anketi Instituta iz Nurnberga za tržišna istraživanja, prenosi dpa.
Prema toj anketi, 66 posto ispitanika ima povjerenje u proizvode "Made in Germany", a na drugom i trećem mjestu su Švicarska i Japan.
Novinarka Mirza Vranj hospitalizirana: Oglasila se iz bolnice
Njemačka oznaka porijekla najčešće pozitivno utječe na odluku o kupovini. U anketi je to navelo 65 posto ispitanika, zatim slijede oznake Švicarske, 62 posto i Japana, 59 posto.
Za analizu je u martu anketirano 20.000 ljudi iz 10 zemalja - Francuske, Poljske, Njemačke, Italije i Velike Britanije, kao i iz SAD, Japana, Meksika, Južne Afrike i Indije.
Oznaka porekla "Made in Germany" uvedena je krajem 19. vijeka u Velikoj Britaniji da se domaća privreda zaštiti od uvoza iz Njemačke, navodno lošeg kvaliteta.
Danas su te riječi znak kvaliteta, što potvrđuje i anketa. "Made in Germany" se najčešće povezuje sa kvalitetom, navode istraživači iz Nurnberga.
Suprotno važi za Kinu. "Made in China" ima loše rezultate bilo da je riječ o povjerenju ili o odluci o kupovini. Ipak, ta oznaka se najviše primjećuje.
Slijedi "Made in USA", dok je Njemačka na četvrtom mjestu po prepoznatljivosti.
Potrošače "Made in Germany" najviše asocira na automobile i kućne aparate.
Druge oznake, kao što je "Made in France", povezuju se s većim brojem proizvoda, na primjer kozmetikom, odjećom, hranom i vinom.
Oznaka "Made in USA" se, s druge strane, u najboljem svjetlu povezuje s vještačkom inteligencijom.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.