Nastavnici se zalažu za useljeničke kvote u njemačkim školama: Šta to znači?
Vodeći predstavnik njemačkih nastavnika predlaže formiranje kvota prema kojima škole, u interesu integracije, trebaju razjmestiti djecu useljeničkog porijekla.
"Imamo problem integrisanja u njemačko društvo", rekao je za Bild od četvrtka predsjednik nacionalnog udruženja nastavnika Heinz-Peter Meidinger.
Uspješna integracija zahtijeva "obaveznu predškolsku podršku, opsežni test vladanja jezikom i useljeničke kvote", rekao je Meidinger.
Lijepe vijesti iz GRAS-a: Tramvaj od Ilidže do Baščaršije ponovo u funkciji
Integracija ne može uspjeti, dodao je, ako u pojedinim školama 95 posto razreda čine djeca koja nisu iz Njemačke.
Meidinger nije zalazio u detalje o kvotama, ali jeste rekao da udio djece useljeničkog porijekla veći od 35 posto u odjeljenju "nesrazmjerno utiče na uspjeh".
Pojam "useljeničkog porijekla" u Njemačkoj nije precizno definisan. Najčešće se podrazumijeva da je to neko čiji je barem jedan roditelj rođen kao državljanin neke druge zemlje.
Prema njemačkom ustavu, "porijeklo, rasa, jezik, domovina i mjesto rođenja, vjera, religijska i politička uvjerenja nikoga ne smiju dovesti u podređen ili povlašten položaj", prenosi dpa.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.