KJKP Rad: Biciklistička staza u Novom Gradu nije tanja za dva centimetra
Rezultati analize koja je rađena metodom slučajnog odabira, po zahtjevu Komisije za tehnički pregled, pokazali su da su medijski navodi da je biciklistička staza tanja za dva centimetra netačna, navodi se u saopćenju.
"KJKP RAD d.o.o. Sarajevo je profesionalno i odgovorno javno preduzeće koje preuzete obaveze i aktivnosti definisane Ugovorom izvršava profesionalno i u određenim rokovima. KJKP RAD d.o.o. Sarajevo neprovjerene i paušalne otpužbe kategorički odbacuje, što je potvrdila stručna komisija analizom slučajnog uzorka na potezu od Nedžarića do Otoke", naveli su.
U saopćenju se navodi kako je utvrđeno ispitivanjem, te potvrđeno laboratorijskim nalazom, da je prosječna debljina asfaltnog sloja na biciklističkoj stazi od Nedžarića do Otoke je 6,75 centimetara, što je za 2,5 milimetara manje u odnosu na projektovanu.
Ispitivanja, odnosno kerovanje staze rađeno je u prisustvu predstavnika sufinansijera projekta Gradske uprave Sarajeva i Direkcije za puteve Kantona Sarajevo, Zavoda za izgradnju KS-a, koji je vršio nadzor nad izvođenjem radova, Komisije za tehnički pregled izvedenih radova, izvođača radova firme KJKP "RAD" d.o.o. Sarajevo i medija.
"Dodatnim ispitivanjem otklonjene su sve sumnje na neregularnosti u izvođenju radova na biciklističkoj stazi. Rečeno je da u zavisnosti od nabijenosti podloge i stabilnosti tla, prilikom valjanja i ravnanja asfaltne površine može doći do određenih odstupanja, te je veoma teško postići idealnu debljinu na cijeloj dužini staze, ali da su ispitivanja pokazala, van svake sumnje, da nije bilo nikakve namjere da se štedi na asfaltu ili podlozi.
Također je rečeno da je razlika od 2,5 milimetra u granicama tolerancije za ugrađeni asfalt po smjernicama za projektovanje, građenje, održavanje puteva i ugovornim dokumentima", saopćili su iz ove institucije.
Predstavnici Komisije za tehnički pregled radova iznijeli su primjedbu na horizontalnu signalizaciju, međutim, obzirom da se prema Zakonu o cestama FBiH obnavljanje horizontalne signalizacije vrši najmanje jednom godišnje, te da su radovi završeni prije dvije i po godine, i da je treća zimska sezona, zaključeno je da je oštećenje boje minimalno, uzimajući u obzir činjenicu da je staza bila izložena kako grtalicama, posipnom materijalu, tako i atmosferskim prilikama i samoj upotrebi, naveli su.
Kako su naveli u saopćenju, dogovoreno je da se u narednom periodu uradi projekt izvedenog stanja, nakon čega će Komisija za tehnički pregled radova završiti proceduru tehničkog prijema.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.