Za krstarenja se traži karta više

Radiosarajevo.ba
Za krstarenja se traži karta više

Kako pišu Nezavisne, bh. građane koji imaju novca za krstarenja kruzerima nije mnogo potresla nesreća broda Costa Concordia u Italiji, jer niko od njih ne otkazuje ranije rezervisane aranžmane. Uprkos trenutačnom bilansu od 11 poginulih i još dvadesetak nestalih za koje se sumnja da će biti pronađeni živi, ljude ne odustaju od isplaniranog putovanja tako lako jer - nesreće se, jednostavno, ponekad dešavaju.

Pavle Marić, vlasnik Turističke agencije Panorama travel, tvrdi da interesovanje za krstarenja nikad nije bilo veće, čak i za brodove kompanije Costa Crociere .

"Nevjerovatno je, ali istinito da smo u posljednih nekoliko dana imali dosta poziva ljudi koji su očekivali da su neke rezervacije otkazane pa da će tako naći mjesto na ionako punim brodovima. I informacije koje imam iz okruženja govore da su krstarenja poslije svega ovoga naprosto 'planula'. Neke kompanije su cijene aranžmana čak podigle nebu pod oblake", kaže Marić.

On dodaje da su ljudi svjesni da su kruzeri sami po sebi sigurni, što je potvrdila izjava italijanskih zvaničnika da je za nesreću kriv ljudski faktor, a ne neispravnost broda. Pošto Costa Concordia ne može da plovi, odnosno prihvati putnike koji su ranije obavili rezervacije, njima će biti ponuđeno da rezervišu drugo krstarenje ili će im uplaćeni novac biti vraćen.

U Unis tursu su također potvrdili da nesreća italijanskog kruzera Costa Concordia nije negativno uticala na njihov posao, odnosno da nije bilo otkazivanja ranije rezervisanih aranžmana.

"Mnoga od tih putovanja rezervišu se i pola godine prije polaska, a putnici tako ostvaruju ogromne popuste. Zasad niko ne odustaje od putovanja", ističe Vanja Savić iz službe prodaje Agencije Unis turs. Po njenim riječima, među domaćom klijentelom vlada veliko interesovanje za krstarenja Mediteranom, za koje je često veoma teško naći slobodno mjesto na kruzeru.

Mirza Ferhatbegović iz Turističke agencije Sol Azur Sarajevo naglašava da nikad nisu sarađivali sa italijanskom agencijom Costa Crociere, već da sva krstarenja organizuju sa poznatom kompanijom MSC.

"Njihovi kruzeri plove uglavnom Sredozemljem - Italijom, Španijom, Marokom, najdalje do Turske", objašnjava Ferhatbegović.

U Turističkoj agenciji Zepter passport ističu da u martu njihovi klijenti polaze na krstarenje kruzerom poznate kompanije MSC i da niko od njih nije otkazao put.

"Među našim putnicima nema panike. U svijetu se svaki dan desi neka nesreća, bilo pomorska bilo avionska, pa su avioni i brodovi puni turista. Ne odustaju ljudi tako lako od putovanja", dodaju u ovoj agenciji.

Aranžmani za krstarenja su poprilično skupi, s tim da kompanije odobravaju znatne popuste za rezervacije koje putnici obave nekoliko mjeseci unaprijed. Tako je za 12-dnevno putovanje potrebno izdvojiti od 2.640 do 3.580 KM, u zavisnosti od toga da li putnik boravi u jednokrevetnoj ili dvokrevetnoj kabini. Na cijenu utiče i pozicija kabine.

Costa Concordia: Luksuzni dragulj Mediterana

 

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Najnovije

Podijeli članak