Youtube zvijezda stigla i u Mostar: Sedmica promocije za dragulj BiH
Tačnije, Brohave će u Mostaru boraviti od 12. do 19. juna, a svoj dolazak u Mostar vezao je za sve veće interesiranje stanovnika Skandinavije za ovaj dio Balkana, kao novog odredišta za odmor.
Riječ je o poznatoj osobi iz Danske, koja na svojim YouTube kanalima ima preko 29 miliona pregleda i koju prati relativno mlađa populacija.
Pored velikog uspjeha svojih reportaža na YouTube kanalu, Rasmus je postao poznat po reklamnim kampanjama koje je radio za poznate svjetske brendove kao što su Burger King, Coca Cola i Apple. Također je i ambasador UNICEF-a.
Inače, Rasmusov dolazak u Mostar rezultat je saradnje Grada Mostara, Turističke zajednice Hercegovačko-neretvanskog kantona i jedne danske turističke agencije, saopćeno je iz Službe za turizam Grada Mostara.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.