Radnici rade danonoćno: Zato tuzlanski aerodrom funkcionira bez problema
Sve najvećim dijelom besprijekorno funkcionira zahvaljujući danonoćnom radu uposlenika zaduženih za zimsko održavanje.
Pista na Međunarodnom aerodromu Tuzla u potpunosti je suha, a saobraćaj se odvija bez bilo kakvih kašnjenja i odgađanja.
Zaposlenici aerodromske službe za održavanje rade 24 sata dnevno i preveniraju sve neželjene situacije koje bi mogle stvoriti probleme posadama aviona. Šef Službe za održavanje na MAT-u Juso Kalajevac je kazao da je stvaranje i najmanje ledene površine na aerodromskoj pisti nedopustivo.
"To i jeste bit našeg postojanja na MAT-u, da ne dozvolimo da dođe do bilo kakvog stvaranja leda na pisti. Nije bitno koja je to temperatura, da li je nešto malo u plusu ili je temperatura, kao neko veče minus 27 stepeni i u tom momentu je naša pista imala idealne pokazatelje kočenja", kazao je Kalajevac.
Da bi sve ovako izgledalo osim entuzijazma uposlenika, bitna je i mehanizacija.
"Mi održavamo kompletnu poletno-sletnu stazu i ostale manevarske dijelove površina s tim da radimo sa namjenskim mašinama koje su upravo namjenjenjene za ovakve službe na aerodromima. To su sredstva sa plugovima, četkama, duvaljkama, posipačima uree jer mi ne koristimo so s obzirom da nagriza određene materijale. Koristimo ureu i to nam služi za sprečavanje poletno-sletne staze od zamrzavanja", dodao je Kalajevac.
Na Aerodromu podsjećaju da je 2016. godina bila rekordna po broju obavljenih operacija. Prihvaćeno je i otpremljeno 311 hiljada putnika, a za Tursku je na 93 leta izvezeno oko šest hiljada tona mesa.
"U ovoj godini očekujemo povećanje prometa zahvaljujući uvođenju novih linija tako da se nadamo da ćemo 2017. okončati s pola miliona putnika", izjavila je Edina Šišić, šef Službe saobraćaja, prihvata i otpreme putnika, aviona i prtljaga na MAT-u.
Osim putnika iz svih dijelova BiH, usluge Tuzlanskog aerodroma koriste i građani susjednih zemalja.
" Imamo dosta putnika iz pograničnih dijelova Srbije i Hrvatske, a čak nam se dešava da imamo putnike i iz Rijeke koja je znatno dalje s obzirom da direktne linije koje mi posjedujemo malo ko ima u regiji", dodala je Šišić.
Na Aerodromu kažu da bi prilazna svjetla mogla početi raditi do kraja ovog mjeseca. Od marta se očekuju nove i dodatne linije na Nürnberg, Bratislavu, Vaksio, Fridrihshafen i Köln.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.