Opstanak GRAS-a u pitanju?
Sindikat vozača gradskog saobraćaja Kantona Sarajevo pozvao je
danas premijera i Vladu Kantona Sarajevo da hitno iznađu sredstva za
"ozdravljenje" preduzeća GRAS, jer je, kako kažu, u pitanju njegov
opstanak.
Sekretar Sindikata vozača gradskog saobraćaja
KS-a Enes Dizdarević rekao je danas na konferenciji za novinare u Domu
sindikata u Sarajevu da je GRAS najviše ugrožen zbog "nametnutih"
subvencija određenim kategorijama građana, kao što su penzioneri,
studenti i đaci te zbog nepotpunih uplata iz Kantona.
Dizdarević
je istaknuo da je od 2008. do 2010. budžet GRAS-a smanjen za 21 milion
KM i da slijedi propadanje ovog preduzeća, jer je Vlada KS-a za
2011. GRAS-u smanjila budžet za oko tri miliona KM.
Gubitak preduzeća samo zbog putnika bez vozne karte, kako je rekao, iznosi oko 10 miliona KM.
-Tražimo
da Vlada zaštiti sistem naplate i da zaštiti kontrolore i vozače u
GRAS-u. Nije realno da, naprimjer, razliku od 38 KM za subvencionirani
kupon nadoknađuju radnici GRAS-a. U tom preduzeću ima 2.000 uposlenika i
stalnim smanjenjem budžeta GRAS neće moći isplaćivati plaće, neće moći
održavati vozila, pa ni obavljati svoju funkciju, rekao je Dizdarević.
Tvrdi da teškoj
situaciji u GRAS-u doprinos daje i Hamdo Karić, koji funkciju
predsjednika Skupštine preduzeća obavlja nelegalno, "jer nikada nije
zvanično imenovan na tu funkciju".
Dizdarević je podsjetio i na
to da Sindikat komunalne privrede GRAS-a širi dezinformacije da je
Sindikat vozača gradskog saobraćaja KS-a nelegalan i da ima svega 200
članova.
-Ima nas više od 850 i istinski želimo štititi radnike,
a ne blatiti kolege, rekao je on i dodao da su upravo članovi tog
drugog sindikata u GRAS-u podnijeli ogroman broj tužbi protiv
preduzeća.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.