Izbor izvođača radova za tunel Prenj: Od Sarajeva do Mostara za manje od sat

4
Fena
Izbor izvođača radova za tunel Prenj: Od Sarajeva do Mostara za manje od sat

Počeo je izbor izvođača radova za tunel Prenj, najsloženijeg građevinskog poduhvata i ključne dionice za cijeli Koridor Vc.

Tunel Prenj je tehnički najzahtjevniji i sa stajališta struke jedan od najkompleksnijih objekata u historiji građevinarstva Bosne i Hercegovine.

Tunel je lociran u centralnom masivu planine Prenj i s dužinom od 10,45 kilometara radit će se o devetom najdužem cestovnom tunelu u Europi, a prvi je ovakav tunel u Bosni i Hercegovini koji prelazi granicu od šest kilometara, saopćeno je iz JP Autoceste FBiH.

U Dom zdravlja bh. općine se za dan javilo 120 osoba sa istim simptomima. Oglasio se i Vodovod

BiH dobiva još 42 km autoputa: U izgradnji učestvuje 150 kineskih radnika

Dalje se navodi kako će autocesta od Sarajeva do Mostara uvelike skratiti putovanje.

Poređenja radi trenutna dužina puta preko M-17 iznosi 113 kilometara, dok će izgradnjom autoceste iznositi 82 kilometara.

Preciznije, vrijeme putovanja će se skratiti s dosadašnjih dva sat na nešto manje od jednog sata vožnje, što u konačnici dovodi do skraćenja puta od 31 kilometara i uštede vremena za više od jednog sata, navodi se u saopćenju.

Tunel će biti dio dionice autoceste Ovčari – tunel Prenj – Mostar sjever i ključni je za povezivanje Sarajeva sa Mostarom, odnosno jače unutrašnje povezivanje Bosne sa Hercegovinom, što je i strateški cilj, odnosno kompletiranje izgradnje cijelog koridora 5c kroz Federaciju BiH.

Tunel Prenj je dio mozaika koji će kvalitetnije pozicionirati BiH u europske tokove jer će međunarodni koridor privući promet putnika i roba od Budimpešte prema Jadranu.

Tunel Prenj je projekt koji mijenja Bosnu i Hercegovinu a radovi počinju prvom polovinom naredne godine, kaže se u saopćenju JP Autoceste FBiH.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Komentari

Prikaži komentare (4)

/ Najnovije

Podijeli članak