Novi biznis Novaka Đokovića: Investirao 5 miliona dolara u revolucionarne "kokice"
Novak Đoković, osim što i dalje bilježi vrhunske rezultate na terenu, posljednjih dana paralelno igra i važan meč u poslovnom svijetu.
Zvanično je ušao u jedan neočekivan, ali izuzetno profitabilan biznis - industriju zdravih grickalica.
Ove sedmice predstavljen je Cob - novi brend "kokica" koje uopšte nisu napravljene od kukuruza, nego od zrna sirka (sorghum), drevne žitarice bogate vlaknima, gvožđem i biljnim proteinima. Đoković nije samo lice brenda, već i suosnivač, a vodi i seed rundu investicija od 5 miliona dolara, čime direktno pokazuje ozbiljnost ulaska u ovaj sektor.
Novinarka Mirza Vranj traži pomoć: Nakon reakcije na antibiotike vraćaju je kući, a stanje sve gore
Američki "popcorn" biznis posljednjih pet godina bilježi rast od 31 posto, a tržište danas vrijedi oko 3.5 milijardi dolara. Procjene govore da će do 2029. dosegnuti gotovo 3.84 milijarde. Razlog je vrlo jednostavan: potrošači prelaze na zdravije alternative standardnim snack proizvodima, a kokice su postale idealna forma – lagane, pristupačne i pogodne za "protein trend" koji predvode milenijalci i Gen Z.
Cob je idejno nastao zahvaljujući osnivačici Jessici Davidof, koja je tražila zamjenu za sina alergičnog na kukuruz. Tako je sirak postao osnova proizvoda i nutritivno naprednija opcija u odnosu na klasične kokice. Đoković naglašava da je njegov cilj ponuditi hranu jednostavnih sastojaka, koju bi i sam birao za porodičnu ishranu, uprkos stalnim putovanjima i napornom rasporedu.
Novak Đoković osvojio 101. titulu u karijeri na ATP turniru u Atini
"Imam bogato znanje u oblastima zdrave ishrane, funkcionalne hrane i oporavka, tako da sam strastveno želio da svoje znanje i iskustva prenesem u ciljana ulaganja u ova područja gdje mogu dodati vrijednost i putem svoje platforme i putem svoje baze znanja", rekao je Đoković za Forbes.
Ovome treba dodati još jedan važan trenutni trend: GLP-1 talas (Ozempic, Wegovy) koji mijenja navike potrošača. Sirak je rezistentni skrob koji prirodno podstiče povećanje GLP-1 hormona, što znači da stvara jači osjećaj sitosti, a samim tim postaje atraktivan za tržište koje sve više traži hranu koja "drži".
U vrhu američke scene već se nalaze i drugi celebrity brendovi kokica: Khloe Kardashian (Khloud Protein Popcorn), Jonas Brothers (Rob’s Backstage Popcorn), Luke Bryan (Boldly Grown Popcorn). No, Đokovićeva uloga razlikuje se po tome što ulazi kao kreator i investitor, a ne samo promotivno lice. Aktivno učestvuje u razvoju proizvoda, izboru sastojaka, formulacijama, budućim saradnjama i širenju linije.
Zašto baš kokice? Zato što donose 40 posto bruto profitne marže i imaju visok nivo ponovljivosti kupovine, daleko većoj od mode, nakita ili parfema.
Sagovornici iz brenda najavljuju da lansiranje "kokica od sirka" najvjerovatnije nije kraj. Cob planira proširiti portfolio proizvoda koji će sve bazirati na ovoj žitarici.
Novak Đoković, dakle, ne gradi još jedan celebrity brend već ulazi u rastuću industriju zdravih snackova s jasnom strategijom, inovacijom u sastojcima i realnim tržišnim potencijalom.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.