Fudbal bez navijača ne vrijedi penija: Bezobrazno skupe ulaznice u Barceloni
"Ulaznica 64 funte, ali fudbal bez navijača ne vrijedi ni penija", poruka je koju su na praznom gostujućem sektoru u Londonu prije par godina poslali navijači Bayern Minhena.
Pokazali su Bavarci kako izgleda fudbal bez navijača. I zaista, bez navijača, bez ljudi koji odlaze na utakmice on ne bi vrijedio ni penija. Ali ne vrijedi to govoriti bezobraznim, oholim i do srži novcem pokvarenim vlasnicima najvećih svjetskih klubova koji na navijače gledaju samo kao na sredstvo kojeg će opljačkati.
Navijači Bayerna primjera radi platili su ove godine ulaznicu 20 eura više za sektor koji je ekvivalentan sektoru gdje su smješteni domaći navijači na drugoj strani u Atini. Žalili su se i UEFA je naložila da se navijačima Bayerna refundira po 10 eura.
"AEK/FCB: Vratite novac. Pokrali ste nas", napisali su na paroli navijači Bayerna prije utakmice s AEK-om.
Navijačima Bayerna u Briselu tokom utakmice s Anderlechtom 2017. godine ulaznice su naplaćene po 100 eura. Navijači su ponovo dobili bitku i refundirano im je po 30 eura. Podigli su i tada navijači Bayerna poruku na kojoj je pisalo: "Da li je vaša pohlepa konačno zadovoljena?".
Odogovor je, nažalost "ne".
Ulaznica za navijače Manchester Uniteda u Barceloni za četvrtfinale Lige prvaka iznosi 120 eura. United je najavio da će uzvratiti istom mjerom, ali opet će na udaru biti navijači, ovaj put Barcelone.
Udruženje navijača u Europi istaknulo je da UEFA mora riješiti ovaj problem, a čak je i predsjednik Aleksander Čeferin priznao da je svjestan probleme.
"Twenty is plenty", ili "Dvadeset je dovoljno", transparent je koji svaku utakmicu stoji na utakmicama Bayerna. Inače, navijači Bayerna godinama se bore protiv pohlepnih, novcem pokvarenih, vlasnika klubova koji gospodare europskim fudbalom. I neće i ne trebaju odustati. Jer, fudbal bez navijača zaista ne bi vrijedio niti jednog jedinog penija. A ukoliko ovako nastave upravo će to i postići.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.