LeBron James ulaže 100 miliona dolara u vlastiti medijski projekt
LeBron James zajedno sa svojim poslovnim partnerima osigurao je 100 miliona dolara za ulaganje u svoju medijsku kompaniju kojoj će primarni cilj biti osnaživanje prava crnaca u SAD-u.
SpringHill Entertainment predvodi košarkaš i njegov poslovni partner Maverick Carter. Prema nekim navodima, i Serena Williams je odlučila uzeti učešće u ovom projektu, piše BBC.
Ova kompanija je opisana kao medijska kuća s neapologetskom agendom koja će dati glas kreativcima i potrošačima. Zanimljivo je i to da je ova kuća dobila ime po stambenom kompleksu u kojem je odrastao LeBron dok je živio u Ohiju.
Kompanija je rezultat združivanja tri projekta - producentske kuće SpringHill Entertainment, kompanije za digitalne medije Uninterrupt i marketinške agencije Robot Co.
James je istakao da njegov tim čini više od stotinu zaposlenih od kojih je 64 posto ljudi koji nisu bijelci te oko 40 posto žena.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.