Renault protiv zabrane DRS-a u tunelu
Ekipa Renaulta ima velike ambicije pred Veliku nagradu Monaka, gdje se namjeravaju uključiti u borbu za vrh konstruktorskog poretka.
Specifična staza u Monte Carlu trebala bi odgovarati Renaultovim bolidima, a optimizam u francuskom timu pravdaju i prošlogodišnjim postoljem na koje se popeo Robert Kubica.
Kubica bi ove sezone mogao voziti treninge
"Ako s bolidom bude sve u redu ne vidim zašto se ne bismo mogli uključiti u borbu s najbržima. Naš bolid bi upravo na stazi poput one u Monte Carlu trebao pokazati neke od svojih aduta, ali sve će uvelike ovisiti o ishodu kvalifikacija te o strategijama koje će nam nametnuti nove gume", rekao je šef tima Eric Boullier, a prenio autosport.hr.
Oko same utrke, tačnije korištenja sistema upravljanja stražnjim krilom, poznatijeg kao DRS-a na istoj, bilo je govora i ranije.
Bez DRS-a na spornim dijelovima staze
Ipak, šef Renault Lotusa imao je potrebu iznijeti svoje mišljenje, a ono glasi da bi odluku o tome može li se DRS sigurno koristiti u tunelu trebalo prepustiti vozačima.
"Vozači tokom vikenda postupno grade samopouzdanje u Monaku - na početku vikenda kroz tunel se ne vozi punim gasom dok se na stazu ne položi nešto gume, nakon čega se brzine povećavaju. Tada niko vozačima ne govori koliko brzo smiju ili ne smiju voziti, oni to osjećaju i to je njihov posao. Vjerujem da bi s DRS-om bila ista situacija - od slobodnih treninga do kvalifikacija vozači bi imali dovoljno vremena da upoznaju kako DRS djeluje u tunelu i kada je njegovo korištenje sigurno", prenosi autosport.hr riječi Boulliera.
Interesantno je kako iz Renaulta nisu bili dovoljno glasni, kada su Schumacher i Hamilton dali podršku DRS-u na utrci u Monte Carlu.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.