Raikkonen uvjeren da se može prilagoditi Pirelliju
Povratnik u Svjetsko prvenstvo Formule 1, Kimi Räikkönen, uvjeren je da se može prilagoditi "ćudljivim" Pirellijevim gumama, a kao što znamo on je zadnji put vozio Formulu 1 dok je dobavljač guma bio Bridgestone...
Kimi je uvjeren kako mu Pirellijeve gume neće stvarati probleme kada u idućoj sezoni sjedne u bolid Lotus-Renaulta, ekipe s kojom je potpisao dvogodišnji ugovor.
Svjetski prvak je svoje posljednje trke vozio 2009. godine kada je dobavljač guma u Formuli 1 bio Bridgestone, a čije su se gume mnogo razlikovale od sadašnjih Pirellijevih. Ovogodišnje P-Zero gume su konstruisane tako da se brže troše i najveću prednost imaju vozači koji znaju "štediti" gume. To, recimo, nije polazilo za rukom Marku Webberu u Red Bullu, koji se često dovodio u nezgodne situacije zbog degradacije Pirellijevih guma.
Iako će se Finac u Formulu 1 vratiti s manje saznanja o gumama od nekih svojih kolega, on ističe da ga to ne brine jer je do naslova prvaka došao u prvoj sezoni korištenja Bridgestoneovih guma dok je pet sezona prije toga vozio na Michelinu.
"Najveća razlika u gumama se pokazuje u vremenu koliko vam treba da naučite nove gume koristiti kako treba. Bilo je mnogo teže kada sam 2009. prešao sa Michelina na Bridgestone. Sada nisam vozio ništa drugo u protekle dvije sezone, pa se ni nisam naučio na nešto drugo. I u svakom slučaju će ovo biti lakše. Razgovarao sam sa svojim prijateljem Pedrom de Rosom i kazao mi je kako Pirellijeve gume dobro drže podlogu od samog početka, što je za mene vrlo važno", izjavio je Räikkönen za finski Turun Sanomat, i dodao:
"Sada mogu voziti ovogodišnji bolid sve dok se na njemu koriste GP2 gume. Samo da se 'sprijateljimo'. Još ne znam raspored, ali kada dođe novi bolid, ja ću ga testirati."
Finac je uvjeren ni kako mu "novotarije" u obliku KERS-a i DRS-a neće predstavljati problem:
"Vjerovatno neće biti teško. Godinama sam vozio Formulu 1, a u zadnjim sezonama koristili smo KERS (uređaj koji sprema kinetičku energiju koja se stvara prilikom kočenja u akumulatore te prilikom aktivacije KERS-a vozač raspolaže sa oko 80 konjskih snaga više). Takođe mi se više tipaka na volanu ne čini kao neki problem jer ih je i prije bilo mnogo."
Kimijev menadžer, Steve Robertson, rekao je kako Finac ne bi napustio Formulu 1 2009. godine da nije u Ferrariju zamijenjen Fernandom Alonsom:
"On se vratio tamo gdje mu je mjesto. Mislim da je 2009. godine bio premlad i predobar da bi napustio Formulu 1. On još uvijek može mnogo toga dati ovom sportu i kada nas je zamolio da razmotrimo mogućnost povratka, on je bio taj koji nas je gurao naprijed. Svi su upoznati sa našim pregovorima sa ekipom Williamsa. Trajali su dosta dugo i oko nekih stvari nismo mogli postići dogovor. Nakon VN Abu Dhabija započeli smo razgovore sa Ericom Boullierom i brzo smo se dogovorili jer su obje strane to željele", završio je Robertson.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.