Formula 1: Učinite nešto prije nego što neko strada
Prije osam godina u Indianapolisu vožena je jedna od bizarnijih utrka Formule 1. U devetoj utrci prvenstva za VN SAD-a nastupilo je samo šest bolida, dok je devet momčadi odbilo sudjelovati. Pobjeda Ferrarijeva pilota Michaela Schumachera ostala je u sjeni sukoba vodećih ljudi FIA-e i Michelina oko – guma. Tokom sezona, usporedo s razvojem tehnologije i usavršavanjem bolida, mnogo se ulagalo u poboljšanje kvalitete guma Michelin, Bridgestone...
Talijanski Pirelli nakon dvadesetogodišnje stanke (bolidi su na njihovim gumama vozili od početka osamdesetih pa do početka devedesetih) vratio se u Formulu 1 prije dvije godine i trenutno je jedini dobavljač guma za najveći oktanski cirkus na svijetu.
To se nikad nije dogodilo
No ono što se s njihovim gumama događalo na VN Velike Britanije u Silverstoneu, gdje je pobijedio Mercedesov pilot Nico Rosberg, otvara mnoga pitanja, a između ostalog problem sigurnosti na stazi.
Nakon što su na Hamiltonovu, Massinu, Perezovu i Vargneovu bolidu eksplodirale gume, a njihovi komadi letjeli stazom, direktor utrke Charlie Whiting razmišljao je o tome da prekine utrku. Vozači su nakon utrke bili zabrinuti te su istaknuli da je sigurnost svih sudionika, kao i gledatelja, najvažnija.
''Dok smo se vozili iza sigurnosnog automobila, razmišljao sam o tome da će se nešto poduzeti tek kada netko nastrada'', kazao je Mercedesov pilot Lewis Hamilton.
Predsjednik FIA-e Jean Todt i čelnici Pirellija sastat će se u srijedu i pokušati riješiti problem jer se već u nedjelju vozi VN Njemačke, javio je Vecernji.hr.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.