Barcelona je Ferrariju posljednja prilika
Radiosarajevo.ba
Iako je to tek peta utrka sezone, VN Španjolske će ovaj vikend gotovo sigurno dati odgovor na pitanje tko će ostati u borbi za naslov prvaka.
Utrku u Barceloni je sedam timova, onih koje u Australiji nisu startale s tzv. double-decker difuzorima, označilo kao nastup u kojem očekuju veliki napredak.
Kimi: Još zaostajemo
Ferrari je u Španjolsku došao sa svojim rješenjem double-decker difuzora, no Talijani su na bolid postavili i nove usmjerivače zraka, a za Kimija Räikkönena inženjeri su napravili i lakšu verziju bolida, jer je Finac čak 10 kilograma teži od Felipea Masse.
"Bolid je bolji, ali još će malo vremena proći dok ne počnemo pobjeđivati", priznao je Räikkönen.
Najveće promjene na bolidu ima momčad BMW-a, koja je zbog brojnih novosti odustala od KERS-sustava. BMW još nije dizajnirao double-decker difuzore, no inženjeri su podigli nos bolida, a napravili su i promjene na stražnjim krilcima. Kao i momčad Renaulta, no Francuzi su u posljednje tri utrke ipak bili puno bliže najboljima. McLaren je, kao i Ferrari, za Španjolsku pripremio novi difuzor.
Svi u dvije sekunde
Ni u Brawn GP-u nisu mirovali, vodeća momčad je malo usavršila svoj ionako sjajan difuzor, a promijenila je i cijelo podvozje nadajući se da će joj to donijeti dvije do tri desetinke. Toyota je radila na prednjim i stražnjim krilcima, dok je Red Bull usavršavao već postojeća dizajnerska rješenja.
Na prva dva treninga najbrži su bili Nico Rosberg (Williams) i Jenson Button (Brawn GP), no svih 20 vozača naguralo se u dvije sekunde. Ipak, tek će subotnje kvalifikacije dati pravu sliku novog odnosa snaga.
sportal.hr/radiosarajevo.ba
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.