Toyota ponovo najbolja svjetska marka
Radiosarajevo.ba
Toyota je ponovo proglašena za najvredniji automobilski brand u 2011. godini prema objavljenom "BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands” izvještaju.
Vrijednost Toyota branda se u 2011. godini oporavila za 11 posto, na procijenjenih 24,2 milijarde dolara, saopćeno je iz Toyota BiH.
Toyota je zadržala krunu kao najvredniji auto brend tokom pet uzastopnih godina u BrandZ izvještaju, objavljenom prvi put 2006. godine, zadržavši se kratko na drugom mjestu, u 2010. godini.
Prema izvještaju autora, jedan od razloga za Toyotin preporod može se pripisati snazi i volji koju je Toyota pokazala u prevladavanje krize prošle godine u Sjevernoj Americi.
Osim toga, zahvaljujući Toyotinom inovativnom potpuno hibridnom pogonu, koji se primjenjuje u sve većem broju Toyota i Lexus vozila, Toyota je i dalje ostala tržišni lider, zahvaljujući svom izvanrednom stavu prema zaštiti okoliša i pronalasku sve učinkovitijih načina za unapređenje tehnologije.
Za Toyotu, ovaj rezultat pokazuje da su napori kompanije da se kroz iskren i otvoren pristup poveže sa javnošću i svojim korisnicima, urodili plodom.
Toyota nastavlja poslovati vodeći se svojim osnovnim načelima, težeći da svojim kupcima pruži uslugu koja nadilazi čak i njihova očekivanja.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.